نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

فصل پایانی سریال Game of Thrones بهترین ارائه تاریخ تلویزیون خواهد بود

جیسون موموا پس از دیدار با سازندگان و بازیگران سریال بازی تاج و تخت ادعا کرد که فصل پایانی این سریال بهترین چیزی خواهد بود که تا به حال از تلویزیون پخش شده است.

این مطلب بخش‌های مهمی از داستان فصل‌های اول تا هفتم سریال Game of Thrones را فاش می‌کند

 

جیسون موموا، بازیگر شخصیت کال دروگو در سریال Game of Thrones چندی پیش به شهر بلفست در کشور ایرلند رفته بود تا دیداری با تیم سازندگان و بازیگران سریال بازی تاج و تخت داشته باشد. بازیگر شخصیت کال دروگو طی همین حضورش در محل فیلمبرداری سریال، به طور اتفاقی از اتفاقات فوق محرمانه‌ای که قرار است در فصل هشتم یا پایانی سریال رخ دهد، خبردار شده است. البته که این بازیگر هرگز اتفاقات سریال را لو نمی‌دهد و هیچ گونه اسپویلی هم در رابطه با این اتفاقات نخواهد کرد، ولی او به طور واضحی اعلام کرد برای اتفاقات این فصل بسیار مشتاق است. موموا در مصاحبه با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی (EW) چنین گفت:

من جریان اصلی فصل هشتم را فهمیدم. فصل پایانی سریال قرار است بهترین چیزی باشد که تا به حال از تلویزیون پخش شده است. این فصل برای بینندگان غیرقابل باور خواهد بود و باعث شگفتی بیش از اندازه بینندگان خواهد شد. فهمیدن این وقایع برای من آزاردهنده بود؛ چرا که من یکی از طرفداران پر و پا قرص سریال نیز هستم و نمی‌خواستم بفهمم که چه اتفاقاتی قرار است بیفتد و پس از فهمیدن این اتفاقات به خودم گفتم: «لعنت بهش، من نمی‌خواستم اینارو بفهمم».

با اینکه بعضی از رسانه‌ها پس از دیدن موموا در محل فیلم‌برداری سریال، شایعاتی مبنی بر امکان بازگشت کاراکتر او که اتفاقا یکی از کاراکترهای محبوب دوتراکی بود و در انتهای فصل اول کشته شد، به راه انداختند، این بازیگر اما این مطلب را تکذیب کرد. او در این رابطه چنین گفت:

من به محل فیلمبرداری سریال رفتم تا سازندگان سریال (دیوید بنیاف و دن وایز) و دیگر دست‌اندرکاران سریال را ببینم. من مدت زمان زیادی در آنجا حضور نداشتم. شما فقط به دیدن دوستان‌تان می‌روید و رسانه‌ها شروع به زدن تیترهایی مثل «کال دروگو برگشت!» می‌کنند. من پس از خواندن این تیترها به خودم می‌گویم: «او مرده است و نمی‌تواند بازگردد. این کارساز نخواهد بود.»

jason momoa|جیسون موموآ

جیسون موموا اخیرا با پروژه‌هایی مانند فیلم سینمایی Justice League، سریالش در شبکه نت‌فلیکس به نام Frontier و فیلم موردانتظار Aquaman سرش حسابی شلوغ است. موموا در این مصاحبه گفت که او به طور به خصوصی به خاطر دیدن بازیگران فصل یک سریال مانند کیت هرینگتون (شخصیت جان اسنو)، روی مک‌کان (شخصیت سگ شکاری یا سندور کلگان) و امیلیا کلارک (شخصیت دنریس تارگرین) هیجان‌زده بود. او همچنین اعلام کرد که همیشه دوست داشته یکی از بازیگران سریال را که از فصل سوم اضافه شده است و در نقش یک جنگجوی ریشو ایفای نقش می‌کند ملاقات کند. منظور موموا از این شخص بازیگر شخصیت تورموند جاینتس‌بین است. او در این رابطه چنین گفت.

من همیشه دوست داشتم با کریستوفر هیوجو ملاقاتی داشته باشم. او فوق العاده است.

در این مصاحبه همچنین از موموا خواسته شد تا فصل مورد علاقه‌اش از هفت فصل سریال را انتخاب کند؛ البته به غیر از فصل اول که خودش در آن نقش مهمی ایفا می‌کرد. او به این سوال با تعلل پاسخ داد. او با اشاره به اینکه سریال هر سال بیش از پیش دیدنی می‌شود گفت که از فصل آخر سریال یعنی فصل ۷ که از ۱۲ دسامبر پخش خود را آغاز کرد، به طور به‌خصوصی لذت برده است. این بازیگر سینما و تلویزیون به ستایش نبرد دوتراکی‌ها و اژدها در اپیزود چهارم این فصل با نام Spoils of War پرداخت؛ قسمتی که آبا و اجداد کاراکتر او را در یک جنگ واقعی به تصویر کشید. او در این رابطه گفت:

من در حین تماشای فصل هفتم سریال مانند دیوانه‌ها این‌ور و آن‌ور می‌پریدم. دیدن اسب‌سواری دوتراکی‌ها روی تپه، رفتن‌شان به نبرد و تاختن اسب‌های‌شان برای من غیرقابل باور و خوشحال‌کننده بود. سکانس جنگ در آن قسمت یک سکانس بسیار خوب بود. البته این صحنه کمی هم مرا آزار داد؛ به این خاطر که چرا کاراکتر من یعنی کال دروگو آنطور کشته شد. من می‌توانستم در جریان یک نبرد بمیرم. ما هرگز نتوانستیم حضور این کاراکتر را در میدان جنگ ببینیم.

او همچنین به نبرد دریاچه یخ‌زده در قسمت ششم با نام Beyond the Wall اشاره کرد. او در رابطه با این نبرد گفت:

جان اسنو و همراهانش روی دریاچه یخ‌زده‌ی کشور ایسلند آن هم در حالی که دورتادورشان پر از وایت واکر است و درگون که به وایت واکرها تبدیل می‌شود. پس از این اتفاق به خودتان می‌گویید: «حالا چی؟ باید یک و سال و نیم دیگه صبر کنم؟»

تاکنون هیچ تاریخ رسمی برای شروع فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت اعلام نشده است. اگرچه طبق گفته‌های موموا، سازندگان در تابستان گذشته اعلام کردند که می‌خواهند یک سال و نیم صرف ساختن ۶ قسمت پایانی سریال یا همان فصل هشتم بکنند. در نتیجه تاریخ آغاز فصل پایانی سریال می‌تواند در سال ۲۰۱۹ باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده