نویسنده: حسین سلیمی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹

بسته A Walk in the Park بازی The Surge منتشر شد

اگر شما آن‌ دست از بازیکنانی هستید که منتظر بسته الحاقی A Walk in the Park بازی The Surgeبودید، خبرهای خوبی برای شما داریم. با زومجی همراه باشید.

استودیو دِک 13 (Deck13) و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) بسته الحاقی A Walk in the Park بازی The Surge را به همراه نسخه The Surge: Complete Edition، برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4 منتشر کردند. به همین مناسبت، تریلر جدیدی از بسته الحاقی بازی نیز منتشر شده است.
وقایع The Surge: A Walk in the Park 
در محیط جدید CREO World اتفاق می‌افتد که در واقع پارک تفریحی است که توسط کمپانی CREO برای اعضای این کمپانی ساخته شده است. CREO، شرکت مشکوکی است که نقش اصلی را در اتفاقات مربوط به بازی The Surge: A Walk in the Park دارد. متاسفانه CREO World، آن طور که باید مکان مفرحی نیست. تمام تیم‌های نجاتی که در آن جا مستقر بودند دیوانه شده‌اند و ربات‌های CREO World آزادانه و سرگردان در اطراف پارک برای کشتن و نابود کردن هرچیزی آماده هستند.

بسته A Walk in the Park دشمنان و باس‌های جدید، شانزده سلاح و چندین زره را به بازی اضافه می‌کند و در آن، شاهد محیط جدیدی نیز هستیم. همچنین، کسانی که این بازی را تجربه نکرده‌اند می‌توانند با خرید نسخه The Surge: Complete Edition، هم به نسخه اصلی و هم بسته الحاقی دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه بسته The Surge: A Walk in the Park را در زیر تماشا کنید:


برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده