نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

امکان تجربه رایگان Marvel vs. Capcom Infinite برای کاربران PS Plus طی روز‌های آینده

مشترکین پلی‌استیشن پلاس طی چند روز آینده قادر به تجربه رایگان بازی Marvel vs. Capcom Infinite خواهند بود.

بازی Marvel vs. Capcom Infinite چندی پیش منتشر شد و در آن شاهد گردهمایی ابرقهرمان‌های مارول و شخصیت‌های مطرح بازی‌های کپکام در قالب یک بازی مبارزه‌ای بودیم. با اینکه این بازی انتقاد‌هایی را در پی داشت، اما مخصوصا طرفداران شخصیت های مارول و کپکام می‌توانند از آن لذت ببرند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Capcom اعلام کرده که قصد دارد امکان تجربه رایگان این بازی را به مدت چند روز برای کاربران پلی استیشن پلاس فراهم کند.

زمان در دسترس قرار گرفتن نسخه رایگان بازی بسته به منطقه شما متغیر است و در زیر می‌توانید زمان انتشار نسخه رایگان برای سه منطقه آمریکا، اروپا و ژاپن را مشاهده کنید:

  • آمریکا: از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه ۱۷ آذر تا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه ۲۰ آذر
  • ژاپن: از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه ۱۷ آذر تا ساعت ۱۸:۲۹ دقیقه ۲۰ آذر
  • اروپا: از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه ۱۷ آذر تا ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه ۲۰ آذر

همچنین مشترکین پلی‌استیشن پلاس می‌توانند از الان اقدام به دانلود دیتای بازی کنند تا بلافاصله پس از فعال شدن نسخه رایگان، قادر به تجربه آن باشند. در این نسخه کاربران به تمامی ۳۰ شخصیت بازی دسترسی خواهند داشت و می‌توانند حالت‌های تمرینی و همچنین مسابقات Casual آنلاین را تجربه کنند. همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم این نسخه فقط مخصوص مشترکین پلی‌استیشن پلاس روی کنسول PS4 است.

بازی Marvel vs. Capcom Infinite در بررسی زومجی نمره متوسط ۶.۵ را دریافت کرد و صادق تواضعی در نقد خود نوشت:

بازی Marvel vs. Capcom: Infinite نه بازی ناقصی است و نه محتوای کمی دارد؛ بلکه سهل‌انگاری و بی‌توجهی سازنده به نیاز مخاطب سبب شده این بازی به یک اثر متوسط در سبک مبارزه‌ای تبدیل شود. با اینکه بازی دارای سیستم مبارزاتی سریع و هیجان‌انگیزی است، ولی سادگی بیش از حد استفاده از کمبوها، مرز میان شناخت یک بازیکن تازه‌کار و حرفه‌ای را از بین برده است. با این حال اگر جزو طرفداران شخصیت‌های مارول هستید و صرفا قصدتان بازی کردن با دوستان‌تان و سرگرم شدن است، بازی Marvel vs. Capcom: Infinite می‌تواند برای مدتی شما را سرگرم نگه دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده