// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

گیگابایت کارت گرافیک AORUS GeForce GTX 1070 Ti را معرفی کرد

کمپانی گیگابایت روز گذشته به صورت رسمی کارت گرافیک AORUS GeForce GTX 1070 Ti را معرفی و مشخصات آن را اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار سخت‌ افزار، کمپانی گیگابایت روز گذشته مدل جدیدی از کارت گرافیک GeForce GTX 1070 Ti از سری AORUS خود را معرفی کرد. این کارت گرافیک قدرتمند AORUS GeForce GTX 1070 Ti نام دارد که در ادامه به طور کامل جزییات منتشر شده توسط کمپانی گیگابایت را بررسی می‌کنیم.

در ابتدا بد نیست بدانید کمپانی انویدیا، به شرکای تجاری خود توصیه کرده است که کارت‌ گرافیک‌های GeForce GTX 1070 Ti را به صورت تنظیمات پیش فرض کارخانه، اورکلاک نکنند. اما کمپانی گیگابایت با استفاده از طراحی و قدرت کارت‌های سری AORUS خود سعی کرده تا امکانات لازم برای اورکلاک کارت گرافیک AORUS GeForce GTX 1070 Ti را فراهم کند. گیگابایت در طراحی این کارت گرافیک قدرتمند و برای کاربرانی که نیاز به اورکلاکینگ دارند از فن خنک کننده سه گانه استفاده کرده است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، گیگابات روی جعبه این کارت گرافیک عبارت «Ready to OC 88 MHz» را درج کرده تا علاقه‌مندان به اورکلاک از مزایای این کارت گرافیک قدرتمند مطلع شوند. علاوه بر این، کاربران در صورت نیاز می‌توانند با لمس کردن یک دکمه حالت اورکلاک را فعال یا در صورت عدم نیاز آن را غیر فعال کنند. 

در مورد قدرت کارت گرافیک AORUS GeForce GTX 1070 Ti لازم به ذکر است که کمپانی گیگابایت تضمین کرده تا در حالت اورکلاک، فرکانس بوست به ۱۷۷۱ مگاهرتز می‌رسد که چیزی نزدیک به ۵۰ مگاهرتز بیشتر از دو کارت گرافیک GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G و GeForce GTX 1070 Ti WINDFORCE 8G این کمپانی است. در جدول زیر، مشخصات کارت گرافیک AORUS GeForce GTX 1070 Ti را می‌توانید مشاهده کنید.

اسم محصولGigabyte AORUS GeForce GTX 1070 Ti 
معماریپاسکال 
لیتوگرافی۱۶ نانومتری
واحد رندرینگ خروجی۶۴
تعداد هسته۲۴۳۲
نوع حافظهGDDR5
ظرفیت حافظه۸ گیگابایت 
فرکانس موثر حافظه۸۰۰۸ مگاهرتز
فرکانس پایه در حالت گیمینگ۱۶۰۷ مگاهرتز
فرکانس بوست در حالت گیمینگ۱۶۸۳ مگاهرتز
فرکانس پایه در حالت اورکلاک۱۶۸۳ مگاهرتز 
فرکانس بوست در حالت اورکلاک۱۷۷۱ مگاهرتز
حداکثر رزولوشن۴۳۲۰*۷۶۸۰
پورت‌هایک پورت DVI-D، یک پورت HDMI-2، سه پورت Display Port
رابط برقیک عدد ۸ پین
قابلیت‌های دیگر پشتیبانی از DirectX 12 و OpenGL 4.5

 کمپانی گیگابایت هنوز قیمت کارت گرافیک AORUS GeForce GTX 1070 Ti را منتشر نکرده است اما این محصول را داخل وب‌سایت خود قرار داده تا در روزهای آینده قیمت آن را اعلام کند. در پایان می‌توانید برخی از عکس‌های منتشر شده توسط گیگابایت از این محصول را تماشا کنید.


منبع Eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده