// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Ultraflow 2

بازی موبایل Ultraflow 2 دنباله‌ای است بر بازی موفق Ultraflow که مراحل چالشی‌تری را تدارک دیده است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

چندی پیش بود که بازی موبایل Ultraflow را معرفی کردیم؛ یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز که در جریان آن می‌بایست گلوله مورد نظر را از مبدا به مقصد می‌رساندید و برای انجام این کار از نظر تعداد حرکات، محدودیت داشتید. همچنین نکته‌ی جالب این بازی، وجود تیم سازنده‌اش بود که از یک تیم دانشجویی تشکیل شده بود که اعضایش در مدت زمان ۶ ماه توانسته بودند بازی اندروید و آیفون Ultraflow را بسازند. حال در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ نسخه دوم این بازی خواهیم رفت. بازی Ultraflow 2 شاید در ظاهر همانند نسخه پیشین خود باشد، اما تفاوت زیادی کرده و دستخوش تغییراتی شده است.

اولین تغییر بزرگ بازی اندروید و آیفون Ultraflow 2 مربوط به چینش مراحل و تعداد آن‌ها است. در نسخه‌ی پیشین ۹۹ سطح مختلف برای ما تدارک دیده شده بود که خب مراحل اولیه صرفا به‌عنوان دست‌گرمی بودند و دشواری خاصی نداشتند، اما در اینجا استودیو اولتراتیم (Ultrateam) ۱۸۰ سطح مختلف را برای بازی موبایل Ultraflow 2 تعبیه کرده است که هر کدام از آن‌ها چالش‌های خاص خود را دارند. البته این نکته را ذکر کنم که همانند قبل، مراحل اولیه حالت دست‌گرمی دارند، ولی جدای از این مورد، از چپتر دوم به بعد، مراحل شکل و شمایل جدیدی به خود می‌گیرند. مورد بعد وجود چپترهای متفاوت است که هر چپتر از بخش‌های خاصی تشکیل شده و هر بخش شامل تعدادی مرحله است. به عبارتی هر بخش طراحی خاص خودش را دارد و از رنگ‌بندی‌های متفاوتی برخوردار است و در کنار تمامی این موارد، چالش‌ها و موانع محیطی و محدودیت‌های بیشتر، عواملی هستند که همگی دست به دست هم داده‌اند تا شاهد یک اثر متفاوت نسبت به گذشته باشیم.

با در نظر گرفتن درجه سختی Hard شما ۳۶۰ مرحله مختلف را در اختیار دارید

از حیث بازی کردن، همانند گذشته در بازی اندروید و آیفون Ultraflow شما یک محیط از موانع مختلف را روبه‌روی خود مشاهده می‌کنید. حال در سمتی از محیط یک حفره وجود دارد و در سمت دیگر یک گلوله که باید آن را به داخل حفره هدایت کنید. حال شما نمی‌توانید این گلوله را آزادانه در محیط حرکت دهید و باید انگشتتان را در مسیر مورد نظر روی گوشی موبایل بکشید تا گلوله حرکت کند. از طرفی هرچقدر سرعت حرکت انگشت شما بیشتر باشد، گلوله نیز با سرعت بیشتری حرکت خواهد کرد. از سوی دیگر، گلوله‌ی بازی محدود به برخورد با محیط است. به عبارتی اگر روی گلوله عدد پنج نوشته شده باشد، بدین معنا است که پس از برخورد پنج بار به محیط، منفجر می‌شود و بازنده خواهید بود. حال به واسطه نوع حرکت گلوله و محدودیتی که دارید، باید نوع موانع و حرکت گلوله را بسنجید و به درستی و با کمترین درصد خطا آن را به مقصد برسانید.

اگر اهل اچیومنت گرفتن در بازی‌های موبایل هستید، باید بگویم که بازی اندروید و آیفون Ultraflow 2 دارای سیستم اچیومنت‌گیری است و با انجام کارهای مختلف یا پشت سر گذاشتن چپترهای متعدد، اچیومنت دریافت خواهید کرد. شاید پیش خود بگویید که هنوز ۱۸۰ سطح برای بازی کم است و اصلا شما را سرگرم نمی‌کند. در مورد این موضوع نیز باید بگویم که یک درجه سختی Hard نیز برای بازی تعبیه شده که دارای ۱۸۰ سطح با درجه سختی بیشتر نسبت به گذشته است. با تمام این تفاسیر اگر نسخه اول را دنبال کرده‌اید، نسخه‌ دوم بازی Ultraflow می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیزتر نسبت به گذشته باشد، اما اگر به‌تازگی به سراغ این بازی می‌روید، Ultraflow 2 سرشار از مراحل متنوع و چالش‌برانگیز برای‌تان خواهد بود.

دانلود بازی اندروید Ultraflow 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده