// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

بهترین جوکرهای تاریخ سینما از نگاه زومجی

جوکر را می‌توان یکی از خاص‌ترین آنتاگونیست‌های تاریخ دانست و در تازه‌ترین قسمت از «تاپ فایو»، برترین نقش‌آفرینی‌های اجراشده در این نقش را معرفی می‌کنیم.

دلقک جرم و جنایت، بدون شک شخصیتی پیچیده، ناشناخته و عجیب است که به سبب بزرگی عجیبش، هیچ نویسنده یا کارگردانی نمی‌تواند ادعای به تصویر کشیدن جلوه‌ی واقعی او را داشته باشد. موجودی که در نگاه برخی شیطان مطلقی است که برای هرج و مرج آفریده شده و بعضی‌ها، او را یک جنایت‌کار وحشی می‌دانند. هر آن‌چه که باشد، جوکر از آن کاراکترهایی است که به تصویر کشیدن‌شان، به اجرا و نقش‌آفرینی فوق‌العاده‌ای احتیاج دارد. حالا، در تازه‌ترین «تاپ فایو» ویدیویی زومجی که نخستین بار هفته‌ی گذشته و در آخرین اپیزود از فصل اول «فریم» منتشر شد، پنج جوکر برتر تاریخ سینما و تلویزیون را از نگاه خودمان طبقه‌بندی کردیم تا برای یک بار دیگر، این اجراهای ارزشمند را به زیر ذره‌بین ببریم.

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

آیتمی که هم‌اکنون به تماشای آن پرداختید، در حقیقت اپیزودی از یکی از بخش‌های هفتگی «فریم»، یعنی برنامه‌ی سینمایی ما بود. برنامه‌ای که با پخش ۱۷ قسمت به طور هفتگی در فصل اولش به طور موقت به پایان رسیده و می‌توانید تا زمان از راه رسیدن دومین فصل آن، در میان ویدیوها و آیتم‌های گوناگونش، جست‌وجو کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده