نویسنده: محسن حقانی
// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

تاریخ انتشار بازی موبایل Jumanji: The Mobile Game مشخص شد

بازی Jumanji: The Mobile Game، برگرفته از نسخه جدید سری فیلم‌ Jumanji به سبک جمع‌آوری کارت به زودی برای گوشی‌های هوشمند منتشر خواهد شد.

نسخه اصلی فیلم جومانجی با بازی رابین ویلیامز، یکی از محبوب‌ترین اثر‌های ساخته شده روی پرده‌ی نقره‌ای سینما به‌شمار می‌رود و نسخه جدید از این مجموعه که ریبوت نسخه اول نیز شمرده می‌شود با هنرپیشگی ستاره‌هایی چون دواین جانسون (The Rock) با نقد‌های اولیه مثبت همراه بوده است. نسخه جدید فیلم Jumanji روایت‌گر داستان چهار دانش‌آموز خواهد بود که درون دنیای یک بازی ویدئویی مکیده می‌شوند و بازی موبایل برگرفته از این فیلم نیز فرصتی را فرآهم خواهد آورد که بازیکن‌ها در دنیای جومانجی غرق شوند. اگرچه Jumanji: The Mobile Game در حال‌حاضر به‌صورت محدود (Soft-Launch) در کشور‌هایی نظیر تایلند و کانادا منتشر شده است اما در تاریخ ۱۴ دسامبر سال جاری میلادی (پنج‌شنبه ۲۳ آذرماه) بازیکن‌های موبایل در سراسر دنیا می‌توانند این اثر که ترکیبی از مکانیزم‌های بازی‌های رومیزی و جمع‌آوری کارت است را روی تلفن‌های هوشمند خود تجربه کنند.

برای دانلود تریلر از طریق سایت آپارات اقدام کنید

در بازی اندروید و آيفون Jumanji: The Mobile Game به مرور شما یاد خواهید گرفت که چگونه از کارت‌های متفاوت برای اجتناب از برخورد با تله‌ها و دیگر مشکلات موجود در مسیر پرهیز کنید و با ارتقا و شخصی‌سازی کارت‌ها همچنین می‌توانید شانس خود را برای پیشروی در دنیای خطرناک بازی جومانجی بهبود دهید. در کنار موارد اشاره شده، بازی Jumanji: The Mobile Game شامل بخش بازیکن در مقابل بازیکن نیز می‌شود و شما را برای یورش به اردوگاه‌های دیگر بازیکن‌ها و سرقت طلاهای آنها، دعوت خواهد کرد. با توجه به کاراکتری که در ابتدا انتخاب خواهید کرد (شخصیت‌های فیلم)، قابلیت‌های متفاوتی به‌دست خواهید آورد. Jumanji: The Mobile Game هم‌اکنون به‌صورت محدود منتشر شده است، شما با مراجعه به این لینک می‌توانید نسبت به پیش‌ ثبت‌نام بازی اقدام کرده و در هنگام انتشار، تعدادی قابلیت جالب به‌دست آورید.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده