نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

تا سال ۲۰۱۸ بازی جدیدی به Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه نمی‌شود

مایکروسافت اخیرا ضمن ارائه گزارشی از سرویس Backward Compatibility در سال ۲۰۱۷، اعلام کرده که دیگر امسال شاهد اضافه شدن بازی جدیدی به آن نخواهیم بود.

یکی از ویژگی‌های جالب کنسول ایکس‌باکس وان، امکان اجرای بازی‌های قدیمی از طریق سرویس Backward Compatibility است. این سرویس ابتدا فقط محدود به بازی‌های ایکس‌باکس 360 بود، اما اخیرا شاهد اضافه شدن بازی‌های اولین کنسول ایکس‌باکس هم به آن هستیم. همین چند روز پیش بود که مایکروسافت دو بازی Sonic Adventure 2 و Earth Defense Force 2017 را از طریق این سرویس برای Xbox One منتشر کرد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام کرده که این دو اثر، آخرین بازی‌هایی بودند که در سال ۲۰۱۷ به این سرویس اضافه شدند و کاربران نباید تا سال ۲۰۱۸ انتظار بازی جدیدی را داشته باشند.

همچنین میجر نلسون اطلاعات دیگری نیز از این سرویس به اشتراک گذاشته است. طبق گفته وی، در سال ۲۰۱۷ در مجموع ۱۳۶ بازی ایکس باکس 360 از این طریق برای ایکس باکس وان منتشر شده و شاهد انتشار ۱۳ بازی اولین کنسول ایکس‌باکس نیز بوده‌ایم. همچنین ۷ بازی ایکس‌باکس 360 نیز که برای استفاده از قدرت بالاتر کنسول ایکس باکس وان ایکس بهینه شده‌اند، از طریق این سرویس منتشر شده‌اند. میجر نلسون همچنین اعلام کرده که سال آینده بازی‌های بیش‌تری نیز برای این سرویس منتشر خواهند شد؛ چرا که مایکروسافت برای پشتیبانی از این ویژگی متعهد است و به حمایت از آن ادامه خواهد داد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده