نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

آپدیت Resistance بازی The Division منتشر شد

یوبیسافت آپدیت Resistance بازی The Division را منتشر کرد که بزرگ‌ترین آپدیت این بازی از زمان انتشار تا به امروز محسوب می‌شود.

بازی دیویژن ماه مارس ۲۰۱۶ منتشر شد و با اینکه در ابتدا مشکلات زیادی داشت، اما یوبیسافت تا به امروز پشتیبانی خیلی خوبی از بازی داشته و سعی کرده آن را تبدیل به تجربه‌ای کند که طرفداران انتظارش را دارند. در این راستا این شرکت چندی پیش خبر از انتشار یک آپدیت بسیار بزرگ برای بازی داده بود و این آپدیت امروز تحت عنوان آپدیت Resistance یا 1.8 منتشر شده و ویژگی‌های زیادی را به بازی اضافه کرده است. در واقع طبق اعلام Ubisoft، این آپدیت بزرگ‌ترین بروزرسانی بازی The Division تا به امروز است.

در آپدیت Resistance، تمامی دشمنان شما با یکدیگر متحد شده و به منطقه‌ای جدید به اسم West Side Pier رفته‌اند تا در آنجا یک بار برای همیشه شما را شکست دهند. این قسمت جدید از نظر وسعت بسیار بزرگ است و در آن شاهد یک مقر اطلاعات جدید با اسم Camp Clinton هستیم. این آپدیت همچنین چند حالت بازی جدید هم به دیویژن اضافه می‌کند؛ حالت اول Resistance نام دارد و در آن باید همراه با تیم‌تان در برابر موج‌های مختلف دشمن ایستادگی کنید. همچنین در حد فاصله حمله موج جدید، زمانی هم برای ساخت تجهیزات دفاعی خواهید داشت. حالت بعدی Skirimish نام دارد که در اصل یک حالت Team Deathmatch چهار در برابر چهار است. نبود چنین حالت‌های متنوعی از ابتدا در دیویژن حس می‌شد و قطعا با اضافه شدن آن‌ها، بازی حس و حال بهتری خواهد داشت.

از دیگر تغییرات مهم این آپدیت هم می‌توان به اضافه شدن سلاح‌های جدید، تغییر قوانین بخش Dark Zone بازی و اعمال تغییراتی در حالت Underground بازی اشاره کرد. این آپدیت امروز منتشر شده و Ubisoft برای اینکه افراد بیش‌تری بتوانند دیویژن را با تغییرات جدیدش تجربه کنند، از فردا (۱۵ آذر) تا ۱۹ آذر آن را به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می‌دهد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده