نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

اطلاعات جدیدی از فصل ششم سریال House of Cards منتشر شد

شبکه نتفلیکس (Netflix) اطلاعات جدیدی از فصل ششم و پایانی سریال خانه پوشالی (House of Cards) را منتشر کرد.

ماه گذشته، آنتونی رپ، بازیگر سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) اتهاماتی را علیه کوین اسپیسی مطرح کرد که این اتفاقات باعث شد که شبکه نت فلیکس از قطع همکاری با او خبر دهد. بدین ترتیب، اسپیسی قرار نیست در فصل ششم و پایانی سریال House of Cards بازگردد و در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فصل ششم این سریال متوقف شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس اطلاعات جدیدی از فصل ششم و پایانی سریال House of Cards را منتشر کرده است. نت‌فلیکس رسما اعلام کرده است که فیلمبرداری و تولید فصل ششم این سریال از اوایل سال آینده میلادی از سر گرفته خواهد شد.

همچنین تعداد قسمت‌های فصل ششم و پایانی سریال House of Cards از ۱۳ قسمت به ۸ قسمت کاهش خواهد یافت. پنج فصل گذشته این سریال در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شده‌اند که اتفاقات اخیر باعث کاهش تعداد قسمت‌های فصل ششم این سریال محبوب شده است. تمرکز فصل ششم سریال House of Cards نیز روی شخصیت کلیر آندروود با بازی رابین رایت، خواهد بود. تد ساراندوس، مدیر بخش محتوای شبکه نت‌فلیکس، گفت:

ما هیجان‌زده هستیم که قرار است فصل ششم این سریال را به طرفداران ارائه کنیم.

سریال house of cards

همچنین انتظار می‌رود که فصل ششم و پایانی سریال House of Cards در طول سال ۲۰۱۸ منتشر شود، اما نت‌فلیکس در حال حاضر از دادن اطلاعات بیشتری در این رابطه خودداری کرده است. با این حال، چیزی که در حال حاضر شفاف و مشخص نیست این است که سرنوشت و تکلیف شخصیت فرانک آندروود با بازی کوین اسپیسی، در فصل پایانی این سریال روشن نشده است، اما چیزی که سازندگان سریال می‌توانند به‌راحتی در نظر بگیرند این است که فرانک آندروود در فاصله بین دو فصل ۵ و ۶ کشته شده یا به مرگ طبیعی فوت کرده است. با این حال، ممکن است شبکه نت‌فلیکس سریال یا سریال‌هایی فرعی بر اساس سریال House of Cards را تولید و منتشر کند

نت‌فلیکس و کمپانی MRC در حال توسعه تعدادی سریال فرعی بر اساس سریال House of Cards هستند که این سریال‌ها مراحل اولیه توسعه خود را سپری می‌کنند. تمرکز یکی از این سریال‌ها روی شخصیت داگ استمپر با بازی مایکل کلی، خواهد بود و اریک راث نیز به‌عنوان نویسنده در این پروژه حضور دارد. پخش سریال House of Cards از سال ۲۰۱۳ آغاز شده و این سریال تاکنون برای بیش از ۵۰ جایزه امی نامزد دریافت جایزه شده است. فصل پنجم این سریال در خرداد امسال از شبکه نت‌فلیکس منتشر شد و کوین اسپیسی، رابین رایت، مایکل کلی، جین اتکینسون، نو کمبل، درک سیسیل، پاول اسپارکس و جوئل کینامن، از جمله بازیگرانی بودند که در فصل پنجم سریال House of Cards حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده