// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰

نسخه های قدیمی Mega Man برای پی سی و کنسول های نسل هشتم منتشر می‌شود

در جریان استریمی به مناسبت ۳۰ سالگی مگامن مشخص شد که نسخه‌های قدیمی Mega Man برای PS4 ،Xbox One، پی سی و سوییچ منتشر می‌شود.

چندی پیش کمپانی Capcom با مشخص کردن تاریخ برگزاری استریمی به مناسبت جشن ۳۰ سالگی مگامن اعلام کرد که در این برنامه محتوای هیجان‌انگیزی را با طرفداران در میان خواهد گذاشت. طبق وعده‌ای که کپکام داده بود، علاوه بر معرفی نسخه جدید مگامن یعنی بازی Mega Man 11، سازندگان اعلام کردند که برخی از نسخه‌های قدیمی بازی Mega Man سال آینده میلادی برای اکثر پلتفرم‌ها منتشر می‌شود.

به نقل از ناشر مجموعه مگامن، پیش از عرضه بازی Mega Man 11، هشت نسخه از سری Mega Man X در تابستان سال آینده به پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4، کامپیوتر و نینتندو سوییچ راه پیدا می‌کند. البته کپکام اطلاعات دیگری از این خبر منتشر نکرده‌ است و هنوز تاریخ دقیق راه‌یابی آنها نیز مشخص نشده است. همینطور معلوم نیست که آیا بازی‌های مذکور به همراه یکدیگر در قالب یک مجموعه (باندل) منتشر می‌شوند یا به طور جداگانه به پلتفرم‌های مختلف راه پیدا می‌کنند.

mega man

کپکام با گفتن عبارت «ماه‌های آتی» از انتشار اطلاعات بیشتر در آینده خبر داد و در مورد دو بازی Mega Man Legacy Collection و Mega Man Legacy Collection 2 که پیش‌تر معرفی شده بود، اعلام کرد که آنها در بهار سال آینده به کنسول نینتندو سوییچ راه پیدا می‌کنند. بازی‌های مذکور پیش‌تر برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و کامپیوتر منتشر شده است، اما این اولین بار است که کنسول نیتنندو سوییچ میزبان ۱۰ بازی قدیمی از سری مگامن می‌شود. اولین نسخه از Legacy Collection از ویژگی‌ جدید Rewind بهره می‌برد که قرار است به واسطه آپدیتی به پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و پی سی اضافه شود. ویژگی‌ جدید به کاربران اجازه می‌دهد که حرکات اشتباه خود را اصلاح کنند. دو نسخه Legacy Collection از مجسمه‌های آمیبو (Amiibo) نیز پشتیبانی می‌کند که البته هنوز کپکام اعلام نکرده است که این مجسمه‌ها چه امتیازات دیجیتالی را ضمیمه خود کرده است.

بازی Mega Man 11 که پس از ۷ سال جدیدترین نسخه معرفی‌شده از این مجموعه به شمار می‌رود، همانند بازی‌های یاد شده برای پلتفرم‌های ایکس‌‌باکس وان، پلی‌‌استیشن 4، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و قرار است در انتهای سال ۲۰۱۸ به دست کاربران برسد. سازندگان اعلام کردند که تابستان سال جاری اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهند کرد، در صورت تمایل می‌توانید تریلر رسمی معرفی آن را در زومجی تماشا کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده