// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳

اولین تصاویر از بازی My Hero Academia: One's Justice منتشر شد

کمپانی باندای نامکو، اولین تصاویر از بازی My Hero Academia: One's Justice را منتشر کرد.

چندی پیش بود که کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) بازی My Hero Academia: One's Justice معرفی کرد که بر گرفته از انیمه‌ای به نام My Hero Academia است و متاسفانه اطلاعات بیشتری حول این بازی منتشر نشد.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی باندای نامکو اولین تصاویر از این بازی را منتشر کرد که در جریان تصاویر منتشر شده شاهد مبارزه میدوریا ایزوکی با تومورا شیگاراکی، شخصیت منفی داستان، هستیم. مانگای My Hero Academia در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و مدتی بعد شاهد انیمه‌ای با همین نام بودیم که روایت‌گر داستان شخصیتی به نام میدوریا ایزوکی است که بدون داشتن قدرت خاصی، قصد دارد به یک قهرمان، همانند قهرمان‌های محل زندگی‌اش تبدیل شود.

بازی My Hero Academia: One's Justice اولین اثر الهام گرفته از این انیمه زیبا نیست و در گذشته بازی My Hero Academia: Battles for All برای کنسول نینتندو 3DS منتشر شده است.

با این حال باید تا رویداد Jump Festa 2018 منتظر بمانیم که در ژاپن برگزار می‌شود و در جریان این رویداد، شاهد اولین اطلاعات از بازی My Hero Academia: One's Justice خواهیم بود. به عبارتی در تاریخ ۲۵ آذر ماه (۱۶ دسامبر) اولین تریلر از این بازی نیز منتشر می‌شود. همچنین باندای نامکو اعلام کرده که بازی My Hero Academia: One's Justice برای غرب نیز عرضه می‌شود.

در ادامه می‌توانید تصاویر این بازی را در زومجی مشاهده کنید.

بازی My Hero Academia: One

بازی My Hero Academia: One

بازی My Hero Academia: One

بازی My Hero Academia: One

بازی My Hero Academia: One


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده