// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

سری بازی Armored Core ادامه خواهد داشت

سازنده بازی Armored Core، استودیو فرام سافتور، اخیرا ساخت ادامه برای این سری را تایید کرده است.

طبق اخبار بازی، استودیو فرام سافتور عدم معرفی بازی‌های جدید در بیستمین سالگرد بازی Armored Core را چندی پیش تایید کرده بود، ولی با این حال طی این رویداد اخبار مهمی از این سری در اختیار طرفداران قرار گرفته است. استودیو محبوب توکیویی FromSoftware امروز طی انتشار پستی در توییترش خبر از ادامه‌ی سری بازی Armored Core داد:

برای مشاهده‌ی برنامه‌ی زنده‌ی موزیکال بیستمین سالگرد سری بازی Armored Core از شما متشکریم. هنوز خبری برای انتشار نداریم، ولی مطمئن باشید که این سری به پایانش نرسیده است؛ پس خوشحال می‌شویم اگر کمی بیشتر صبر کنید. برای حمایت از تیم فرام سافتور از شما متشکریم.

همچنین در توییت دیگری، استودیو فرام سافتور از انتشار سورپرایزی برای طرفداران Armored Core خبر داد:

تم بیستمین سالگرد سری بازی Armored Core فردا (۵ دسامبر / ۱۴ آذر) در اختیار کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. لطفا دانلودش کنید! از همین لحظه، فرام سافتور برای ساخت بازی‌های جدید تلاش می‌کند. از شما متشکریم.

با اینکه استودیو فرام سافتور خبری از نسخه‌ی جدید سری Armored Core نداد، ولی به احتمال زیاد زمان زیادی تا معرفی آن فاصله نداریم. طی سال ۲۰۱۶، مدیر استودیو فرام سافتور، میازاکی، در مصاحبه‌ای تایید کرد که این استودیو در حال ساخت نسخه‌ای جدید از سری Armored Core است. با این حال پس از انتشار اخبار مرتبط با این مصاحبه، استودیو فرام سافتور از موضع خود عقب کشید و گفت که منظور میازاکی ساخت نسخه‌ی جدید بازی Armored Core نبوده است.

تا اتمام نسل پلی استیشن 3، سری بازی Armored Core یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها بین مردم ژاپن بوده است. با این حال پس از انتشار بازی Armored Core: Verdict Day در سال ۲۰۱۳، این سری به خاموشی فرو رفته است. هم‌اکنون کارگردان و سازنده‌ی نسخه‌های قبلی Armored Core نیز در حال ساخت بازی Left Alive برای کمپانی اسکوئر انیکس است. با توجه به صحبت‌های جدید استودیو فرام سافتور، به نظر می‌رسد که باید منتظر انتشار اخبار بیشتری از سری بازی Armored Core باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده