نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: پنجمین صدرنشینی متوالی برای Call of Duty: WWII

بازی جدید اکتیویژن بلیزارد یعنی Call of Duty: WWII این هفته نیز موفق شد برای پنجمین هفته متوالی به صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان تبدیل شود.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک و در جدیدترین اخبار بازی، در هفته پس از بلک فرایدی، با اینکه فروش کلی با افت قابل توجهی روبه‌رو شد (۲۴ درصد افت کلی)، اما بازی جدید مجموعه ندای وظیفه با نام Call of Duty: WWII موفق شد این هفته نیز برای پنجمین هفته متوالی به صدرنشین جدول بازی‌های پرفروش انگلستان تبدیل شود و از این نظر با بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy، رکوردار صدرنشینی سال ۲۰۱۷، برابری کند.

نکته جالب جدول فروش این هفته،‌ این بود که نیمه ابتدایی جدول ۱۰ بازی پرفروش، هیچ تغییری به خود ندید و مکان‌های اول تا پنجم، دقیقا در اختیار بازی‌های یکسانی قرار داشتند. به این ترتیب،‌ فیفا 18، گرن توریسمو اسپورت، استاروارز بتلفرانت ۲ و اسسینز کرید اوریجینز به ترتیب در مکان‌های دوم تا پنجم قرار گرفتند تا این هفته، هفته نسبتا آرامی را سپری کنیم. اما اوضاع در نیمه پایینی جدول، کمی متفاوت بود و شاهد جابجایی‌هایی بودیم. بازی Super Mario Odyssey، انحصاری جدید نینتندو سوییچ، این هفته موفق شد با صعودی دو پله‌ای،‌ از جایگاه هشتم، به جایگاه شِشُم برسد و به این ترتیب بازی رانندگی انحصاری مایکروسافت یعنی Forza Motorsport 7، با یک پله سقوط مواجه شد و به مکانی بهتر از مکان هفتم رضایت نداد. در جایگاه هشتم نیز شاهد بازی دیگری از نینتندو سوییچ هستیم. Mario Kart 8 Deluxe موفق شد این هفته با صعود قابل توجه یازده پله‌ای، از جایگاه نوزدهم، به این جایگاه دست پیدا کند. جایگاه نُهم جدول این هفته اما در اختیار بازی Grand Theft Auto قرار گرفت که تا مکان هفدهم سقوط کرده بود و این هفته با صعودی قابل توجه، خود را به جایگاه نهم رساند. در جایگاه آخر ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به یازدهم آذر باز هم شاهد بازی‌ای هستیم که صعود قابل توجهی کرده است. بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy که فعلا رکوردار صدرنشینی متوالی در سال ۲۰۱۷ است،‌ این هفته نیز موفق شد با صعودی ۶ پله‌ای، خود را به جمع ۱۰ بازی پرفروش انگلستان وارد کند.

در ادامه با جدول فروش انگلستان منتهی به ۲ دسامبر (۱۱ آذر) همراه باشید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Call of Duty: WWII

پنجمین هفته متوالی صدرنشینی
۲۲

FIFA 18

افت فروشی ۳۰ درصدی
۳۳

Gran Turismo Sport

-
۴۲

Star Wars Battlefront II

افت فروشی ۳۳ درصدی
۵۵

Assassin's Creed Origins

-
۶۸

Super Mario Odyssey

-
۷۶

Forza Motorsport 7

-
۸۱۹

Mario Kart 8 Deluxe

صعودی یازده پله‌ای
۹۱۷

GTA V

ورود دوباره به جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان
۱۰۱۱

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

-


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده