// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

ناشر The Last Night وظیفه انتشار بازی Bad North را بر عهده گرفت

کمپانی Raw Fury، ناشر بازی The Last Night، وظیفه انتشار پروژه استراتژی و جدیدی با نام بازی Bad North را بر عهده گرفته است.

ناشر اثر ماجراجویی و سایبر‌پانک یعنی بازی The Last Night قصد دارد وظیفه انتشار پروژه جدیدی را نیز بر عهده بگیرد. در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Raw Fury اعلام کرد که توزیع بازی Bad North که در سبک استراتژی همزمان (RTS) طراحی شده است، به آنها سپرده شده است.

در بازی Bad North کاربران مدیریت چندین گروه از ساکنین جزیره‌های مختلف را بر عهده می‌گیرند و وظیفه آنها این است از محل سکونت خود در مقابل وایکینگ‌ ها محافظت کنند. محیط‌ها و رویداد‌های بازی به واسطه سیستم procedurally generated پردازش می‌شود و در حین بازی محتوای غیرتکراری را توسعه می‌دهد. کاربران گروهی از NPC‌ها را برای جمع‌آوری منابع در بازی مشخص می‌کنند و برخی از آنها را برای دفاع از جزیره خود آماده می‌کنند. به نقل از سازندگان، جلوه‌های ساده و رنگارنگ این بازی در مرحله اول کاربران را با محیطی جذاب روبرو می‌کند که در عین حال از خشونت‌ بالایی نیز برخوردار است. همچنین سازندگان گفتند که هر یک از واحد‌های حاضر در بازی به طور مجزا شبیه‌سازی شده است.

در حالی که از وارد شدن کمپانی Raw Fury در صنعت بازی‌سازی مدت زمان زیادی نمی‌گذرد اما توانستند با انتشار چندین بازی مستقل نام خود را بر زبان‌ها بیاندازند. بازی The Last Night که در کنفرانس خبری مایکروسافت در جریان رویداد E3 2017 معرفی شد توانست نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کند که وظیفه انتشار آن به همین کمپانی سپرده شده است.

بازی Bat North توسط تیم سه نفری حاضر در استودیو پلازیبل کانسپتس (Plausible Consepts) در حال توسعه است. اسکار استالبرگ که به عنوان طراح ارشد در این استودیو حضور دارد، پیش‌تر در کمپانی یوبی‌سافت فعالیت کرده است و در توسعه بازی The Division دست داشته است. در آن سو ریچارد مردیث که شش سال در استودیو  تارسیر (Tarsier)، سازنده بازی‌های LittleBigPlanet و Little Nightmares، کار کرده است، در کنار تیم توسعه دهنده بازی Bad North به چشم می‌خورد. در انتها مارتین کوال وظیفه تنظیم موسیقی متن پروژه جدید را بر عهده گرفته است که پیش‌تر ساخت موسیقی‌ بازی‌های Teslgard و Among the Sleep در کارنامه کاری وی دیده می‌شود.

بازی Bad North برای عرضه در تاریخ نامشخصی از سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است و قرار است به دست کاربران پی سی، کنسول‌ها و موبایل برسد. در ادامه می‌توانید به تصاویر منتشر شده از این بازی نگاهی بیاندازید.

bad north

bad north

bad north


منبع onlysp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده