// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

تریلر جدید بازی Super Mario Odyssey به مناسبت سال نو میلادی

کمپانی Nintendo تریلر جدیدی از بازی انحصاری خود یعنی Super Mario Odyssey را به مناسبت فرا رسیدن سال نوی میلادی منتشر کرد.

در ایام رسیدن به سال نوی میلادی، نینتندو (Nintendo) تریلر تبلیغاتی جدیدی از اثر محبوب خود یعنی بازی Super Mario Odyssey منتشر کرد. تریلر جدید که به مدت ۳۰ ثانیه است در کانال نینتندو انگلستان در یوتیوب منتشر شد که گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد و در آن شاهد کاراکتر محبوب بازی در حال پرتاب کلاه معروف خود به سمت دشمنان هستیم.

در حالی که تقریبا تمامی محتویات تریلر را پیش‌تر در ویدیو‌های دیگر مشاهده کرده‌ایم، آیتم جدید بیشتر جنبه تبلیغاتی برای کاربرانی دارد که قصد دارند در سال نوی میلادی بازی جدیدی را خریداری کنند. البته بدون نیاز به تبلیغات نینتندو هم تمامی کاربران از موفقیت این بازی مطلع هستند؛ طوری که نینتندو پس از انتشار این بازی تنها در سه روز اول بیش از ۲ میلیون نسخه از این محصول را به فروش رساند و آن را به یکی از ۱۰ بازی پرفروش در انگلستان تبدیل کرد. در حالی که سال جاری میلادی به پایان نرسیده است و هنوز مدت زمان زیادی از عرضه بازی Super Marrio Odyssey نگذشته است، فروشگاه آمازون آمریکا لقب پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۷ را به این بازی داده است.

بازی Super Mario Odyssey در تاریخ ۵ آبان‌ماه (۲۷ اکتبر) سال جاری منتشر شد و به طور انحصاری در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

بازی Super Mario Odyssey در زومجی نمره ۱۰ را از آن خود کرد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بازی را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

از زمانی که Super Mario Odyssey را آغاز می‌کنید تا انتهای بازی با محتوایی روبه‌رو می‌شوید که شما را شگفت‌زده می‌کند و این موضوع مدت‌ها در ذهن شما باقی‌ می‌ماند. نینتندو و باز‌ی‌ساز افسانه‌ای یعنی شیگرو میاموتو با خلق این بازی ثابت کرده‌‌اند که پس از گذشت‌ چندین سال از عمر ماریو هنوز ایده‌های نابی برای ارائه به بازیکنان دارند. سوپر ماریو اودیسی شاهکاری در بازی‌های ویدیویی است که تجربه آن به همه توصیه می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده