نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

دانلود رایگان همه فیلم های «آیو» با حجم رایگان!

تلویزیون اینترنتی آیو، ۳ روز درخشان را برای تمامی کاربران ایرانی اینترنت تدارک دیده است؛ ۳ روز رایگان برای دسترسی به هرآنچه که روی آیو قرار دارد؛ یک فرصت طلایی که به بیدار ماندن و استفاده از تمام لحظاتش می‌ارزد.

اولین تلویزیون اینترنتی ایران برای تعطیلات این آخر هفته برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است. اگر در این روز‌های مبارک میلاد رسول اکرم (ص) تصمیم گرفته‌اید که در خانه بمانید و در این هوای سرد قید مسافرت را بزنید و کنار بخاری برای خودتان روی مبل لم بدهید، تخمه بشکنید و فیلم ببینید بدون شک این آیو است که می‌تواند تمام رویا‌های شما از تعطیلات را برآورده سازد!

آیو از روز چهارشنبه ۱۵ تا جمعه ۱۷ آذر، فرصتی را فراهم آورده که تمام کسانی که دوست دارند عضو خانواده آیو شوند و حتی عضو این خانواده بزرگ هستند، بتوانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای به تماشای تمامی محتوا‌های موجود روی آیو از قبیل فیلم، سریال، برنامه‌های اختصاصی و غیره بنشینند و تمامی ساعت‌ها، دقایق و ثانیه‌های خود را در کنار آیو بگذرانند.

آیو کلکسیون متفاوتی از تازه‌ترین و خاطره‌انگیز‌ترین آثار سینمایی و تلویزیونی در ژانر‌های مختلف است. فرقی نمی‌کند که به کدام ژانر علاقه‌مندید: هیجانی، ترسناک، درام، مبارزه‌ای یا غیره. آنچه که مشخص است آن است که همه این‌ها در آیو، طی ۳ روز به صورت رایگان پیش چشمان شما حضور دارد. سریال‌های پرطرفدار این روزهای شبکه نمایش خانگی از جمله آشوب و عالیجناب، سریال درام روانشناسانه «شکارچی ذهن»، سریال‌های تخیلی «زیر گنبد»، «سرگذشت ندیمه»، «مردگان متحرک»، «پیشتازان فضا» و زندگی‌نامه ملکه انگلستان در سریال «تاج» بخشی از سریال‌های جهانی و به‌روزی است که در آیو به صورت زیرنویس یا دوبله فارسی در دسترس شما قرار دارد که اگر حوصله دیدنشان را نداشتید یا دلتان هوای خاطرات را کرد می‌توانید به راحتی به سراغ آثاری مثل «افسانه جومونگ»، «جواهری در قصر»، «پژمان»، «ساختمان پزشکان» و ... بروید یا آثار سینمایی «برادرم خسرو»، «نقطه کور» و کلی فیلم سینمایی ایرانی دیگر را به تماشا بنشینید.

نکته اینجاست که علاوه بر حق تماشای تمامی محتوا‌های موجود روی آیو که به صورت رایگان در این مدت به شما اعطا می‌شود، می‌توانید با ترافیک اینترنت رایگانی که شرکت‌های همراه اول، آسیاتک، های وب، پارس‌آنلاین، پیشگامان و گروه فن‌آوا برای لذت بردن از آنچه در آیو هست در اختیار شما قرار می‌دهند، بدون اینکه دغدغه دانلود کردن و چرخ زدن در گوگل برای پیدا کردن لینک دانلود مستقیم و غیره داشته باشید، هر آنچه را که مایلید بدون آنکه هزینه‌ای بابت اینترنت و دانلود کردن بدهید، از طریق تلویزیون خانه‌تان، رایانه شخصی و اپلیکیشن آیو به تماشا بنشینید و اگر از آن دسته از افرادی هستید که تماشای آنلاین را به دلیل محدودیت سرعت کنار گذاشته‌اید، در اپلیکیشن آیو می‌توانید فیلم یا سریال موردنظر خود را با کیفیت و حجم‌های متفاوت دانلود کنید و در هر زمانی که دوست داشتید، حتی در زمانی که دسترسی به اینترنت ندارید با خیال آسوده تماشا کنید.

آیو اولین تلویزیون اینترنتی ایرانی است که علاوه بر قابلیت پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیما و شبکه‌های اختصاصی آیو اسپرت (شبکه تخصصی ورزش) و آیوتون (شبکه تخصصی کودک) و مجلس (پخش زنده جلسات علنی مجلس) برای کاربرانش این امکان را فراهم آورده که به آرشیو گسترده‌ای از فیلم و سریال خارجی و ایرانی، آثار گذشته و جدید ۲۰۱۷ دسترسی داشته باشند.

شاید خوشحال شوید اگر بگوییم شما در تلویزیون اینترنتی آیو برنامه‌های تلویزیونی موردعلاقه‌تان را که از دست ‌داده‌اید یا مایلید دوباره ببینید هم تا ۷ روز در اختیار دارید و هر چند بار که خواستید می‌توانید آن برنامه‌ها را روی تلویزیون سامسونگ هوشمندتان، دستگاه ست آپ باکس آیو (آیو باکس)، رایانه شخصی یا تلفن همراهتان با استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید و iOS آیو تماشا کنید. آیو یک فضای اختصاصی ذخیره‌سازی هم برای هرکدام از کاربرانش در نظر گرفته. با این فضا می‌توانید برنامه‌ای موردعلاقه‌تان را روی حافظه ابری آیو ذخیره کنید و هر زمان که خواستید دوباره برگردید و آن‌ها را ببینید.

پس اگر جزو آن دسته نبودید که می‌خواستند این روز‌های تعطیلی را در خانه بگذرانند و ناراحت بودید که چرا سرمای زمستان عاملی شده برای یک تعطیلی حال خراب کن کنج خانه، بدون شک کمی ته دلتان قلقلک شده که این روز‌ها را با برنامه‌ای متفاوت از جنس آیو بگذرانید و لذت یک تعطیلات نامحدود را بچشید؛ تعطیلاتی نامحدود از جنس فیلم و سریال و برنامه تلویزیونی از خاطره‌انگیز و قدیمی‌ترین آثار تا به‌روز‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین چیز‌هایی که در عمرتان دیده‌اید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده