// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰

تاریخ عرضه نسخه واقعیت مجازی بازی L.A. Noire اعلام شد

استودیو تیم باندای در جریان یک خبر، تاریخ عرضه رسمی بازی L.A. Noire: The VR Case Files را برای HTC Vive اعلام کرد.

مدتی پیش بود که نسخه نسل هشتمی بازی L.A. Noire برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شد و هواداران این بازی محبوب توانستند بار دیگر دنیای کارآگاهی منحصربه‌فرد L.A. Noire را روی پلتفرم محبوب خود تجربه کنند. در این میان عده‌ای از کاربران منتظر اعلام تاریخ رسمی برای انتشار نسخه واقعیت مجازی L.A. Noire بودند.

این در حالی است که بازی L.A. Noire: The VR Case Files قرار بود در تاریخ ۲۳ آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) روانه بازار شود، اما تاخیر خورد و تاریخ دقیقی برای آن در نظر گرفته نشد. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو تیم باندای (Team Bondi) و کمپانی راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده و ناشر بازی L.A. Noire: The VR Case Files، اعلام کردند که این بازی در تاریخ ۲۴ آذرماه (۱۵ دسامبر) عرضه خواهد شد.

گفتنی است که نسخه واقعیت مجازی این بازی به صورت انحصاری برای هدست HTC Vive در نظر گرفته شده است. متاسفانه اطلاعات دقیقی از دنیای بازی واقعیت مجازی L.A. Noire: The VR Case Files در دسترس نیست، اما حل کردن پرونده‌ها و معماهای بازی در قالب واقعیت مجازی، می‌تواند تجربه‌ی جدید و جالبی را برای مخاطبان فراهم کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده