// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۷

معرفی بازی موبایل Ultraflow

بازی موبایل Ultrafow اثری است که جذابیت و سرگرمی را به خوبی برای مخاطب خود فراهم می‌کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

سرگرمی و خلاقیت دو المان مهم بازی‌های موبایل هستند. اگر یک سازنده نتواند به خوبی این ویژگی‌ها را در دل بازی خود قرار دهد، به هیچ‌وجه نمی‌تواند اثری سرگرم کننده و خلاق را خلق کند. حال هر استودیو سازنده بازی موبایل با روش‌ها و شیوه‌های متفاوتی این خلاقیت و سرگرمی را به وجود می‌آورند. حال استودیو اولتراتیم (Ultrateam)، سازنده بازی موبایل Ultraflow، با خلق اثری جدید، تجربه‌ای متفاوت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بازی اندروید و آیفون Ultraflow اثری ساده است که جدای از ساده بودن بازی و روند آن، حسابی شما را به چالش خواهد کشید زیرا معماهای خاص خود را دارد.

در Ultraflow با بازی کردن با زوایا مختلف، باید بهترین مسیر برای به مقصد رساندن گلوله را انتخاب کنید

بازی موبایل Ultraflow جزو آن دسته از بازی‌هایی است که دارای سطح‌های مختلفی است و رفته رفته، درجه سختی آن نیز بیشتر و بیشتر می‌شود. به عبارتی این بازی اندروید و آیفون دارای ۹۹ سطح است که به بخش‌های مختلفی تقسیم‌بندی شده‌اند. هر بخش چالش جدیدی دارد و از نظر طراحی نیز متفاوت است. از این‌رو اگر فکر می‌کنید روند بازی پس از ۳۰ الی ۴۰ سطح تکراری می‌شود، باید بگویم سخت در اشتباه هستید زیرا تیم سازنده به خوبی از ایده‌ها و چالش‌های متفاوتی استفاده کرده تا بازی خود را تازه و سرگرم کننده نگه دارد. نکته‌ی جالب سطح‌های بازی، مخصوصا از بخش دوم به بعد، چالش‌ها و معماهایی هستند که بایکدیگر ترکیب شده‌اند. بگذارید برای فهم بهتر چالش‌ها و معماها، از نحوه بازی کردن بگویم. در بازی اندروید و آیفون Ultraflow شما یک محیط از موانع مختلف را روبه‌روی خود مشاهده می‌کنید. حال در سمتی از محیط یک حفره وجود دارد و در سمت دیگر یک گلوله که باید آن را به داخل حفره هدایت کنید. حال شما نمی‌توانید این گلوله را آزادانه در محیط حرکت دهید و باید انگشتان را در مسیر مورد نظر روی گوشی موبایل کشیده تا گلوله حرکت کند. از طرفی هرچقدر سرعت حرکت انگشت شما بیشتر باشد، گلوله نیز با سرعت بیشتری حرکت خواهد کرد.

در این میان یک نکته‌ی بسیار مهم وجود دارد و آن هم این است که گلوله‌ی بازی محدود به برخورد با محیط است. به عبارتی اگر روی گلوله عدد پنج نوشته شده باشد، بدین معنا است که پس از برخورد پنج بار به محیط، منفجر می‌شود و بازنده خواهید بود. حال به واسطه نوع حرکت گلوله و محدودیتی که دارید، باید نوع موانع و حرکت گلوله را سنجیده و به درستی و با کمترین درصد خطا آن را به مقصد برسانید. حال هرچقدر جلوتر می‌رویم، نوع موانع متفاوت‌تر می‌شود. برای مثال در قسمتی از بازی موانعی را می‌بینیم که جلوی سرعت گلوله یا توپ بازی را می‌گیرند و باید با سرعت زیاد و ایجاد یک زاویه مناسب، آن را از داخل این کاهش دهنده سرعت عبور دهید. به عبارتی اگر از یک دید دیگر بخواهیم به بازی موبایل Ultraflow نگاه کنیم، می‌توانیم بگوییم که این اثر، در واقع بازی با زوایای ریاضی است. سنجیدن بهترین زاویه و شلیک توپ با سرعت مختلف، می‌تواند موفقیت یا عدم موفقیت شما را تضمین کند.

در مجموع بازی اندروید و آیفون Ultraflow شامل دنیای متفاوت و رنگارنگی است که چالش‌های جدیدی را به همراه دارد و از طرفی تیم شش نفره و دانشجوی اولتراتیم که در مدت زمان ۶ ماه این بازی را توسعه دادند، به خوبی نشان می‌دهد که سرگرمی و خلاقیت، موردهایی هستند که با همکاری و هم‌فکری قابل دستیابی است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ultraflow


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده