نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

تبلیغ ویدیویی جدید مایکروسافت برای سرویس Xbox Game Pass

کمپانی مایکروسافت با انتشار ویدیویی جالب به تبلیغ سرویس Xbox Game Pass پرداخت.

تبلیغات کمپانی مایکروسافت برای سرویس Xbox Game Pass همچنان ادامه دارد و این کمپانی این بار برای انجام این کار به سراغ بازی جهان‌باز و کلاسیک Sunset Overdrive رفته است.

تبلیغ جدید مایکروسافت روی بازی Sunset Overdrive تمرکز دارد که توسط استودیو اینسامنیاک گیمز ساخته شده است و در حال حاضر از طریق سرویس Xbox Game Pass در دسترس است. البته این بازی تنها یکی از بازی‌هایی است که از طریق سرویس Xbox Game Pass می‌توان به تجربه آن پرداخت، اما با این حال فرصت خوبی را در اختیار کسانی که شانس تجربه‌ی بازی‌های رایگان ماه آوریل ۲۰۱۸ ایکس‌باکس لایو گلد را از دست داده‌اند، قرار می‌دهد.

در حالت عادی کاربران کنسول ایکس باکس وان می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۱۰ دلار به عضویت سرویس Xbox Game Pass درآیند، ولی عضویت اعضای جدید برای اولین ماه در این سرویس تا پانزدهم دی‌ماه (۵ ژانویه) تنها با پرداخت مبلغ یک دلار/یک یورو امکان‌پذیر است. عضویت در این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد به مجموعه‌ای با بیش از ۱۰۰ بازی ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 دسترسی داشته باشند که از میان آنها می‌توان به بازی Halo 5: Guardians و بازی Gears of War 4 اشاره کرد. شایان ذکر است که تمامی بازی‌های موجود روی این سرویس دائمی نیستند و برخی از آن‌ها پس از گذشت مدتی حذف خواهند شد.

چندی قبل فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت اظهار داشت که بازخورد‌ها نسبت به سرویس Xbox Game Pass خوب بوده است. شما می‌توانید برای مشاهده فهرست کامل بازی‌های سرویس Xbox Game Pass به اینجا مراجعه کنید و تبلیغ جدید مایکروسافت برای این سرویس را در ادامه مشاهده کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپاراتتماشا در وب‌سایت یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده