نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Flip Master

بازی موبایل Flip Master قصد دارد تا با قرار دادن‌تان در جایگاه یک ژیمناستیک‌کار، شما را به شرکت در مسابقات فردی دعوت کند.

حتما می‌دانید که یکی از بهترین زمان‌های انجام بازی‌های موبایل، در مکان‌های عمومی و وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و مترو است. بازی Flip Master دقیقا ساخته شده است تا در اوقات بیکاری بازی شود و در چنین مواقعی این بازی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های روی میز به شمار برود. در این مطلب سعی می‌کنیم با مرور و بررسی جنبه‌های مختلف این بازی، آن را به شما معرفی کنیم.

پیش از هر چیز باید بدانیم با یک بازی متوسط طرفیم که به جز سرگرم کردن، کاربر هدف دیگری ندارد. در نتیجه بهتر است سطح انتظارات‌مان را از گرافیک و دیگر المان‌های بازی به سطح مطلوبی برسانیم. بازی ورزشی Flip Master سعی می‌کند با ارایه یک گیم‌پلی ساده و روان کاربر را به فضای مورد نظر خود ببرد. بازی در رسیدن به این هدف نسبتا موفق است، دلایلی مانند پرداخت‌های درون برنامه‌ای بیش از حد به صورت مشخصی بزرگترین مانع بازی برای ارایه یک گیم‌پلی کامل و پر و پیمان هستند. چرا که شما برای تجربه‌ی یک‌سری از المان‌های گیم‌پلی بازی و شرکت در مراحل مختلف باید دست به استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بزنید. البته این قابلیت‌ها به صورت رایگان هم در اختیارتان قرار می‌گیرند، مورد اصلی ماجرا این است که چرا باید چنین قابلیت‌هایی به این روش در اختیار کاربر قرار بگیرند. سازندگان بازی البته یک روش دیگر هم برای دریافت این قابلیت‌ها پیش پای‌تان می‌گذارند که در ادامه به معرفی و بررسی آن هم خواهیم پرداخت. اما باید بدانید که با تمام این‌ها، کسب این قابلیت‌ها به درصد جذابیت‌های گیم‌پلی بازی اضافه خواهند کرد. بازی از ارایه یک گیم‌پلی روان عاجز نیست و با گیم‌پلی‌ای نسبتا روان می‌تواند زمینه ساز سرگرم شدن هر کاربری شود. البته با نگاه واقع بینانه‌تر که ببینید، گیم‌پلی بازی در زمینه روان بودن می‌توانست خیلی بهتر از این حرف‌ها عمل کند، چرا که موضوع کلی بازی به وضوح پتانسیل بهتر بودن را در خود دارد.

بازی سعی می‌کند با ارایه یک گیم‌پلی ساده و روان کاربر را به فضای مورد نظر خود ببرد

بازی Flip Master در زمینه گرافیک هنری و فنی می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. فضاهای بازی دقیقا در حد و اندازه‌ی خود این بازی هستند، یعنی متوسط رو به بالا. بازی در زمینه طراحی گرافیکی فضاهای مختلف توانسته آن طور که باید ظاهر شود، البته عملکرد تیم سازنده در زمینه طراحی شخصیت‌ها می‌توانست بهتر از این‌ها باشد. یکی از مواردی که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردم نحوه به دست آوردن قابلیت‌های جدید و جواز حضور در مراحل مختلف در بازی است. بازی برای این روش دو راه پیش‌روی‌تان قرار می‌دهد، یکی پرداخت‌های درون برنامه‌ای و دیگری شرکت در یک چالش رایگان و به دست آوردن این قابلیت‌ها و مجوز ها است. مطمئنا مورد دوم روش بهتر  و موردعلاقه کاربران است. شما در این روش در چالشی به نام  Spin با محوریت شانس شرکت ‌می‌کنید تا بتوانید به صورت کامل به المان‌های بازی دسترسی پیدا کنید، البته رایگانِ رایگان که نه، بلکه برای هربار حضور در این چالش باید مقدار مشخصی از پول بازی بپردازید. اما پس از هر بار شرکت در این چالش قابلیت جدید و جذابی دریافت خواهید کرد. در رابطه با مجوز حضور در مراحل مختلف نیز باید آن قدر در این چالش شرکت کنید تا شانس‌تان بزند و برنده‌ی مجوز حضور در یک چالش جدید شوید.

بازی در زمینه شخصی سازی نیز امکاناتی برای‌تان فراهم کرده است. شما می‌توانید مواردی نظیر لباس، مدل مو و مدل ریش کاراکترتان را دستخوش تغییراتی بکنید، البته همان طور که احتمالا حدس می‌زنید برای استفاده از این قابلیت‌ها نیز باید دست به جیب شوید و از پول درون بازی‌تان که جمع کرده‌اید خرج کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های بازی امکان انتخاب کاراکترهای مختلف است، شما برای مثال می‌توانید به عنوان یک نوجوان چاق یا یک نینجای حرفه‌ای در بازی حضور داشته باشید. یکی دیگر از قابلیت‌های بازی این است که می‌توانید کاراکترتان را تمرین و ارتقا دهید، تمرین و ارتقایی که باید برای آن نیز هزینه‌ای بپردازید و البته که در روند کلی بازی تاثیراتی خواهد گذاشت. یکی از قسمت‌های جالب بازی نیز Power up نام دارد، شما در این قسمت می‌توانید قابلیت‌های ویژه‌ای را با محدودیت زمانی برای خود تهیه کنید. برای نمونه یکی از قابلیت‌های این بخش Immortal نام دارد، شما با فعال کردن این قابلیت برای دو دقیقه فناناپذیر خواهید شد و تنها در صورتی که از زمین بازی خارج شوید و روی زمین بیوفتید بازنده محسوب می‌شوید.

بازی Flip Master یک بازی تک‌نفره دو بعدی است که یک هدف مشخص را دنبال می‌کند؛ سرگرم شدن کاربر. این بازی با قابلیت‌های مختلفی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد تمام تلاش خود را در این مسیر به کار می‌گیرد. این بازی برای پلتفرم‌های اندروید و ios در دسترس کاربران قرار گرفته است. شما نیز می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر و از طریق پلی استور و اپ استور بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Flip Master


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده