// دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

فروش ۷۵ هزار نسخه‌ای بازی Enter the Gungeon روی نینتندو سوییچ

بازی Enter the Gungeon تنها در دو هفته روی کنسول نینتندو سوییچ فروشی بالغ بر ۷۵ هزار نسخه داشته است.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو داج رول (Dodge Roll) با انتشار پستی در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد که بازی Enter the Gungeon در فروشگاه eShop نینتندو سوییچ تنها در دو هفته بیش از ۷۵ هزار نسخه فروش داشته است.

در ادامه می‌توانید توییت وی را مشاهده کنید:

Enter the Gungeon، تنها در دو هفته، بیش از ۷۵ هزار نسخه روی نینتندو سوییچ فروش داشته است. از تمامی کاربران جدید این بازی، نینتندو و کمپانی 22nd Century Toys سپاسگذار هستیم.

موضوع موفقیت یک بازی مستقل دیگر روی نینتندو سوییچ می‌تواند امری خوش‌آیند به شمار رود، مخصوصا که از بازی Enter the Gungeon یک اثر موفق یاد می‌شود. البته جای تاسف دارد که پس از انتشار آن در سال ۲۰۱۶ روی پلی‌استیشن 4، این بازی روی پلی‌استیشن ویتا پورت نشد.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید بدانید Enter the Gungeon یک بازی شوتر و تیرباران با زاویه دید بالا به پایین است که در آن کاربران هدایت یکی از چهار کاراکتر، که از قابلیت‌های مختلف بهره‌مند هستند، بر عهده می‌گیرند. در این بازی کاربران می‌روند تا با پیدا کردن سلاحی ویژه زمان گذشته کاراکتر‌های این بازی را نابود کنند. البته با اینکه بازی بسیار جذاب و چالش‌برانگیز است همچنین می‌توان آن را جزو بازی‌های دشوار دانست. گفتنی است که بازی از سیستم Procedural Generatio بهر‌ه‌ می‌برد و به طور خودکار محیط‌ها، موقعیت آیتم‌ها و دشمنان را تغییر می‌دهد و سعی دارد که محتوای غیرتکراری برای کاربران به ارمغان آورد.

 بازی Enter the Gungeon هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، کامپیوتر، مک، لینوکس و نینتندو سوییچ در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه سوییچ این بازی را تماشا کنید و با محتوای آن بیشتر آشنا شوید.

دانلود از آپارات

نظرات خود را در مورد موفقیت این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده