نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Crashy Cars - Don't Crash

در بازی موبایل Crashy Cars - Don't Crash باید ماشین‌ها را بدون آنکه باهم تصادف کنند از چهار راه عبور بدهید.

بازی‌های موبایل رکوردی و بدون پایان یکی از بازی‌های مورد علاقه گیمرها است. سازندگان بسیاری با استفاده از ایده‌های مختلفی چون دویدن بی‌پایان، رد شدن از خیابان شلوغ یا ترکاندن توپ‌هایی که رو به پایین حرکت می‌کنند، سعی کرده‌اند بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای توسعه بدهند و این سبک بازی‌ها را یک گام رو به جلو حرکت بدهند. بازی‌های معروفی چون Ballz ،Crossy Road و Subway Surfers نمونه‌های موفق و جذاب این نوع بازی‌ها محسوب می‌شوند. حال، استودیو Headup Games با ایده‌ای جدید بازی موبایل Crashy Cars - Don't Crash را منتشر کرده است؛ در این بازی بازیکن باید تعدادی ماشین را از یک چهارراه عبور بدهد. با معرفی این بازی اندروید و آیفون همراه زومجی باشید.

Crashy Cars - Don

Crashy Cars - Don

Crashy Cars - Don

محیط‌های بازی دارای آب و هوایی متنوع و چالش‌برانگیز است

بازی اندروید Crashy Cars - Don't Crash یک بازی رکوردی و بی‌پایان است که بازیکن باید ماشین‌هایی را از چهار طرف یک چهارراه، بدون آنکه باهم برخورد کنند از خیابان عبور بدهد. بازیکن با لمس صفحه گوشی خود، ماشین را برای عبور از چهارراه تنظیم کرده و حرکت می‌دهد. با هر گذر ماشین، یک امتیاز به بازیکن داده می‌شود و به مرور سرعت عبور ماشین‌ها بیشتر شده و چالش‌های جدیدی پیش روی بازیکن قرار می‌گیرد. با برخورد ماشین‌ها به یکدیگر، بازی به اتمام می‌رسد و بازیکن رکورد خود را دریافت خواهد کرد؛ او می‌تواند با دریافت گیف مرحله طی شده خود، آن را در شبکه‌های اجتماعی برای دوستان خود به اشتراک بگذارد. پس از عبور دادن چند ماشین، سکه‌هایی وسط چهارراه قرار خواهد گرفت تا بازیکن با تنظیم کردن ماشین به سمت سکه، آن را دریافت کند. همانطور که گفته شد، تعدادی چالش در این بازی تعبیه شده است که بازیکن با انجام چالش‌های گوناگون، سکه دریافت خواهد کرد. چالش‌هایی مانند عبور بیش از ۱۵ خودرو از چهارراه و جمع‌آوری مقدار ۸ سکه از وسط چهارراه دو نمونه از چالش‌هایی هستند که در بازی قرار گرفته است.

Crashy Cars - Don

Crashy Cars - Don

Crashy Cars - Don

بازی Crashy Cars یک بازی سرگرم‌کننده و تفننی است

گرافیک بازی آیفون Crashy Cars - Don't Crash به صورت کارتونی و فانتزی طراحی شده است که دارای محیطی شاد و جذاب است. موسیقی و صداگذاری این بازی در حد قابل قبولی است و حس خوبی را به بازیکن القا می‌کند. این بازی دارای سیستم شخصی‌سازی است که بازیکن می‌تواند با جمع‌آوری سکه، ماشین و محیط‌های گوناگونی را خریداری کند. هرکدام از محیط‌های بازی Crashy Cars دارای آب و هوای به‌خصوصی است که بازیکن را دچار چالش جدیدی می‌کند؛ به عنوان مثال با خرید محیط Cloudy، بازیکن ماشین‌ها را باید در هوایی ابری از چهارراه عبور بدهد که میدان دید او را کم می‌کند. همچنین، این بازی دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکن می‌تواند با پرداخت پول واقعی، سکه خریداری کند و محیط‌ها و ماشین‌های جدیدی را باز کند.

Crashy Cars - Don

Crashy Cars - Don

Crashy Cars - Don

بازی موبایل Crashy Cars - Don't Crash یک بازی سرگرم‌کننده و تفننی است که برای کسانی که علاقه به زدن رکوردهای مختلف و رقابت کردن با دوستان خود هستند پیشنهاد می‌شود. گیم‌پلی ساده و روان بازی، باعث شده است که بازیکن در هر مکانی مانند مترو یا اتوبوس مشغول تجربه این بازی باشد. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید این بازی مهیج را از طریق لینک پایین دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Crash Cars - Don't Crash


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده