نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

اپیزود سوم Half Life 2 توسط هواداران در حال توسعه است

پروژه ساخت بازی Half-Life 2: Episode 3 توسط هواداران که با نام Project Borealis شناخته می‌شود در حال طی کردن مراحل توسعه است.

Project Borealis تلاشی از سوی طرفداران مجموعه Half-Life برای ساخت اپیزود نهایی شماره دوم این سری است. این بازی از روی سناریویی ساخته می‌شود که مارک لیدلاو، نویسنده سابق کمپانی ولو، چند ماه پیش منتشر کرده بود. با اینکه پروژه تولید بازی به تازگی آغاز شده، اما بر اساس پستی که تیم سازنده در Reddit منتشر کرده‌اند، نیمی از داستان بازی نوشته شده و کار روی بخش‌های اصلی گیم‌پلی مانند حرکات بازیکن، هوش مصنوعی، رابط کاربری و عملکرد سلاح‌ها شروع شده است. سازندگان بازی اعلام کردند:

تیم نویسندگان بازی با بهره‌گیری از داستان اولیه که بوسیله مارک لیدلاو منتشر شده، آن را به قسمت‌های مختلف تقسیم کردند و سپس برای رفع شکاف‌های داستان، بخش‌هایی را به آن افزودند تا در نهایت یک قصه کامل و جذاب که با حال و هوای دنیای Half Life مطابقت داشته باشد ارائه دهند. در حال حاضر حدود نیمی از این داستان پرجزییات‌تر آماده شده و توسط تیم طراحی بازی مورد بررسی قرار گرفته است.

در پستی که تیم سازنده بازی منتشر کرده‌اند چند تصویر از مدل‌های سه‌بعدی دشمنان و سلاح‌ها و همچنین چند عکس مفهومی از محیط‌ها و وسایل نقلیه بازی وجود دارد که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

سازندگان Project Borealis چند آهنگ شنیدنی از این بازی را هم منتشر کرده‌اند که می‌توانید اینجا آنها را گوش کنید. درباره تاریخ انتشار این بازی هنوز صحبتی نشده است، اما تیم سازنده بازی اعلام کرده‌اند که در سال ۲۰۱۸ اطلاعات و جزییات بیشتری از بازی‌شان را ارائه خواهند کرد.

اپیزود سوم بازی Half-Life 2 قرار بود به وسیله کمپانی ولو ساخته و منتشر شود، اما این اتفاق هرگز رخ نداد.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده