// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

ماد جدید Fallout 4 با نام Fallout UIF منتشر شد

یکی از طرفداران Fallout 4 ماد جدیدی با نام Fallout UIF را با گروه و ماموریت‌های جدید در دسترس طرفداران قرار داد.

در حالی که طرفداران سری Fallout منتظر نسخه بعدی این بازی از سوی بتسدا هستند، در آن سو سازندگان Mod راه‌ها و حالت‌های مختلفی را برای ماجراجویی در دنیای Fallout توسعه داده‌اند. در میان اخبار بازی، یکی از مادسازها ماد Fallout UIF را در دسترس طرفداران این سری قرار داده است.

Fallout UIF پروژه‌ای است که به دست Dark Claw Raven توسعه یافته است که پنجمین Faction را با نام Union Independent Federation یا UIF به بازی اضافه کرده است. به نقل از سازنده این ماد، UIF یک گروه نظامی در Carolinas است که پا به دنیای این بازی گذاشته تا بتواند آزادی، عدالت و امنیت را به Bostonian Wasteland برگرداند.

ظاهر گروه جدید به رنگ قرمز و مشکی است که به سلاح‌های نظامی تجهیز شده‌اند. همچنین به نظر می‌رسد که گروه جدید نیز همانند برخی از فرقه‌های دیگر میانه خوبی با Brotherhood of Steel ندارد.

علاوه بر گروه جدید، سازنده این ماد ماموریت‌های تازه‌ای در بازی گنجانده است که پایان‌های مختلفی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. وی همچنین افزوده که کاربرانی که با گروه جدید یعنی UIF همکاری کنند می‌توانند یک روند «شیطانی» از Fallout را تجربه کنند.

پروژه UIF در واقع سال گذشته معرفی شد و سازنده آن پس از گذشت یک سال هم‌اکنون آن را در دسترس طرفداران قرار داده است و کاربران ایکس ‌باکس وان و پی سی می‌توانند به تجربه آن بپردازند. کاربرانی که تمایل دارند ماد جدید را تجربه کنند می‌توانند آن را از Nexus Mods برای پی‌سی دانلود کنند و در آن سو کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند از Bethesda.net این ماد را دریافت کنند. همچنین برای اطلاع بیشتر می‌توانید تریلر بازی Fallout UIF را در انتهای مطلب تماشا کنید.

دانلود ویدیو ازآپارات

بازی Fallout 4 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده