نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

تصویر جدیدی از شخصیت مگنیتو در فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر شد

مجله امپایر تصویر جدیدی از فیلم X-Men: Dark Phoenix را منتشر کرده است که در آن شخصیت مگنیتو با بازی مایکل فاسبندر دیده می‌شود.

ماه گذشته، مجله اینترتیمنت ویکلی اولین تصاویر رسمی فیلم مورد انتظار افراد ایکس: دارک فینیکس (X-Men: Dark Phoenix) را منتشر کرد. علاوه بر این، اطلاعات جدیدی نیز از این فیلم منتشر شد. داستان این فیلم ۱۰ سال پس از اتفاقات فیلم X-Men: Apocalypse (افراد ایکس: آپوکالیپس) در سال ۱۹۹۲ جریان دارد. گروه افراد ایکس (X-Men) از یک تهدید ناشناخته به قهرمان ملی تبدیل شده‌اند و چارلز اگزاویر با بازی جیمز مک‌آووی، در حال تبدیل شدن به یک شخصیت مغرور است و او تصمیم می‌گیرد که گروه را به یک ماموریت بسیار خطرناک ارسال کند. در نتیجه گروه X-Men به اولین سفر فضایی خود که یک سفر کاملا بی‌رحمانه و خطرناک است، فرستاده می‌شوند که در این سفر نیروی فینیکس شخصیت جین گری با بازی سوفی ترنر، بیدار می‌شود.

همچنین تایید شده است که در فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اولین‌بار به جامعه گنوشا (Genosha) سفر خواهیم کرد. سرانجام قرار است در این فیلم، گنوشا معرفی شود که در حال حاضر شخصیت مگنیتو با بازی مایکل فاسبندر، در آن زندگی می‌کند. حال مجله امپایر تصویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت اریک لنشر ملقب به مگنیتو هستیم. در این تصویر که به نظر می‌رسد در گنوشا است، ظاهرا مگنیتو در یک دردسر بسیار بزرگ افتاده که زخمی و خونی روی زمین خوابیده است و گروهی از سربازان در اطراف او هستند. گفته می‌شود که مگنیتو تصمیم دارد که از گنوشا برای شروع جدید خود استفاده کند و میوتنت‌ها را به این مکان دعوت کند. با این حال، جزئیات بیشتری از این تصویر منتشر نشده و مشخص نیست که چه اتفاقی برای این شخصیت رخ داده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

X-Men: Dark Phoenix

جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش آنتاگونیست اصلی فیلم، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت در نقش لونا و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده سیمون کینبرگ بوده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده