// یکشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

نسخه بتای بازی Arena of Valor برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

کمپانی Tencent در جریان رویداد Nintendo Direct اعلام کرد که فاز بتای محدود بازی Arena of Valor، در سبک MOBA، برای سوییچ برگزار می‌‌شود.

در جریان رویداد Nintendo Direct، کمپانی تن‌سنت گیمز (Tencent Games) نه تنها بازی Arena of Valor را برای نینتندو سوییچ تایید کرد بلکه اعلام کرد که فاز آزمایشی (بتا محدود) این بازی MOBA را در ریجن اروپا برگزار خواهد کرد.

بیش از ۳۵ قهرمان در این بازی جای گرفته است که شامل ۴ کلاس نظیر Tank ،Mage ،Assasin و Warrior می‌شود. مبارزات این بازی همانطور که می‌دانید به صورت نبر‌دهای تیمی و همزمان انجام می‌شود. حالت استاندارد این بازی همانند موبا‌های دیگر شامل بخش ۵ در مقابل ۵ (5v5) می‌شود. گفتنی است که بازی Arena of Valor اولین بازی در این سبک است که به کنسول نینتندو راه پیدا می‌کند. از مزایای نسخه سوییچ این بازی می‌توان به تجربه بازی در حالت دستی و همچنان روی نمایشگر اشاره کرد.

arena of valor

بازی مذکور هم‌اکنون برای آیفون و اندروید در دسترس است و از مواردی که Arena of Valor را از دیگر بازی‌ها متمایز می‌کند می‌توان به اتمام هر راند در ۱۰ دقیقه اشاره کرد که به گفته سازندگان یک روند هیجان‌انگیز همانند دیگر موبا‌ها برای کاربران به ارمغان می‌آورد. گفتنی است که برخی از کاراکتر‌های دنیای DC نیز در این بازی حضور دارند.

اگر از کاربران نینتندو سوییچ هستید و قصد دارید که در فاز آزمایشی بازی Arena of Valor شرکت کنید می‌توانید از اینجا برای ثبت‌نام اقدام کنید و اگر این شانس را داشتید که توسط سازندگان انتخاب شوید به شما اطلاع رسانی خواهد شد. نسخه بتا محدود بازی Arna of Valor از طریق فروشگاه eShop نینتندو برای سوییچ در تاریخ نامشخصی از زمستان جاری منتشر می‌شود. در خبر‌های دیگر مربوط به کمپان تن‌سنت باید بدانید که سازندگان قرار است نسخه‌ای از بازی PlayerUnknowns Battleground را برای دستگاه‌های موبایل در چین منتشر کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده