// دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بازی های پولی ماه دسامبر 2017 که برای موبایل منتشر شدند

در بهترین بازی های پولی اندروید ماه دسامبر، نگاهی به بازی Bridge Constructor Portal انداخته‌ایم و بازی Sonic Runners Adventure را معرفی کرده‌ایم.

برخلاف بهترین بازی های رایگان اندروید آذر که عمدتا شاهد انتشار بازی‌هایی جمع‌و جور و ساده بودیم، در آخرین ماه سال ۲۰۱۷، استودیوهای بزرگی نظیر ولو اقدام به انتشار بازی‌‌های زیبایی مانند Bridge Constructor Portal کردند. از سوی دیگر به ویژه در جبهه بازی‌های iOS، چندی از بهترین‌‌های سال ۲۰۱۶ را داشتیم که از جمله آنها می‌توانیم به Inside، بازی Life is Strange و Gorogoa اشاره کنیم که هرکدام در جایگاه خود جز بهترین‌ها هستند. اگر طرفدار بازی‌های ژاپنی هستید و تاکنون بازی Ace Attorney Investigations - Miles Edgeworth را تجربه نکرده‌اید، این بازی نیز بعد از عرضه برای کنسول‌ دستی 3DS، با قیمت رویایی ۱۲ دلاری برای موبایل منتشر شده است.

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. 

بازی 57° North for Merge Cube

57° North for Merge Cube

یکی از متفاوت‌ترین و عجیب‌ترین بازی‌هایی که در چند وقت اخیر برای گوشی‌های اندروید منتشر شده،‌ بی شک بازی 57° North for Merge Cube است. به دنبال گیرافتادن عموزاده‌های شما در جزیره‌ای در آلاسکا، شما رهسپار جزیره می‌شوید تا به آنها کمک کنید. اما با ورود به جزیره متوجه می‌شوید که جزیره پر از دوربین‌های امنیتی است و در نتیجه قبل از کمک به فامیل خود، ابتدا باید برای بقا تلاش کنید. البته باید گفت که شاید امکان تجربه این بازی در ایران به راحتی ممکن نباشد، زیرا علاوه بر خریداری بازی، باید مکعبی فیزیکی به نام Merge Cube را نیز خریداری کنید تا با کمک آن،‌ تجربه‌ای متفاوت را از واقعیت افزوده داشته باشید. برای تجربه 57° North for Merge Cube،‌ باید مکعب را به مقابل دوربین گوشی بگیرید تا بازی آغاز شود. گیم‌پلی بازی به مجموع پاسخ‌هایی برای پیشروی در مراحل خلاصه شده است و برای پیشروی باید بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون 57° North for Merge Cube

بازی Ace Attorney Investigations - Miles Edgeworth

Ace Attorney Investigations - Miles Edgeworth

Ace Attorney Investigations، یکی از جدیدترین بازی‌های کنسولی است که بعد از عرضه برای کنسول 3DS، اکنون در گوشیهای موبایل نیز در دسترس قرار دارد. اگر به بازیهای کارآگاهی و معمایی علاقه دارید، بازی Ace Attorney Investigations داستان مایلز اج‌ورث، دادستان قوه قضاییه را در جریان پنج اپیزود روایت می‌کند. داستان با ورود اج‌ورث به دفتر محل کارش آغاز می‌شود، جایی که فردی ناشناس به روی او اسلحه کشیده و سپس اقدام به فرار می‌کند. اینجاست که مایلز اج‌ورث با روشن کردن چراغ با دفتری بهم‌ریخته و یک جنازه روبرو می‌شود و حال باید به دنبال پرونده‌ای باشد که او و دوستان‌اش را نشانه گرفته است. برخلاف سایر بازی‌های اپیزودیک کارآگاهی،‌ Ace Attorney داستانی دنباله‌دار و پر محتوا را تحویل مخاطبین خود می‌دهد. توجه داشته باشید‌ که بازی عمدتا دیالوگ محور است و انتخاب‌های شما نقش مهمی را در روند بازی ایفا می‌کنند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ace Attorney Investigations - Miles Edgeworth

بازی Appisodes: Remarkable Beardini

Appisodes: Remarkable Beardini

 در کنار معرفی بازی‌هایی مناسب نوجوانان و افراد بزرگسال، همواره سعی داریم تا بازی‌های مناسب افراد کم سن و سال را نیز در زومجی معرفی کنیم. بازی Appisodes: Remarkable Beardini داستان دزدان دریایی را با المان‌هایی تعاملی برای بازیکنان روایت می‌کند. گیم‌پلی بازی به مینی‌گیم‌هایی خلاصه شده است که در جریان آن باید براساس صحبت‌های شخصیت‌ها، انگشت خود را روی نمایشگر حرکت دهید. تکان دادن کلاه، حرکت دادن شمشیر برای آزاد کردن طوطی یا کمک به کاپیتان جیک، یکی از شخصیت‌های محبوب دیزنی جونیور برای استفاده از چوب شعبده‌باز، بخشی از مینی‌گیم‌های بازی هستند که با انجام آنها، در بازی پیشروی می‌کنید. شما می‌توانید این بازی را با قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Appisodes: Remarkable Beardini

بازی Bridge Constructor Portal

Bridge Constructor Portal

در بازی Bridge Constructor Portal برخلاف مجموعه پورتال که بیشتر روی جابجایی و حل معماها از دید اول شخص تمرکز داشت، باید به پل‌سازی بپردازید!‌ روند بازی Bridge Constructor Portal آنقدر عجیب بود که حتی در زمان رونمایی، برخی افراد اعتقاد داشتند که وجود این بازی تنها شایعه‌ای بیش نیست. بازی از استخدام شما به عنوان یک مهندس در شرکت ساخت پل آغاز می‌شود، زمانی که باید به چندی از سوال‌‌ها پاسخ دهید و برای آشنایی با روند بازی، خودرو را از نقطه A به نقطه B برسانید. اما آنچه بازی Bridge Constructor Portal را با بازی‌های مشابه متفاوت می‌کند، وجود پورتال‌های آشنای مجموعه پرتال است. با وجود مراحل ابتدایی ساده،‌ به مرور با مراحلی پیچیده روبرو می‌شوید که بیش از یک پورتال دارند و باید نهایت دقت را در ساخت مسیر حرکت خودروها داشته باشید. محتوای زیاد بازی Bridge Constructor Portal، ارزش هزینه ۵ دلاری را دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Bridge Constructor Portal

بازی Hidden Folks

Hidden Folks

مقاله‌ مرتبط:

بازی Hidden Folks از بسیاری جهات خلاقانه است و با ارائه طراحی‌های دستی زیبا و صداگذاری بامزه، توانسته تا بازیکنان را در دنیایی عظیم رها کند. دنیایی که باید دقایق طولانی برای یافتن سرنخی از هدف‌تان به آن خیره شوید و از پشت بوته‌ها گرفته تا پشت پرده یک خانه را برای پیدا کردن هدف خود کنار بزنید. یکی از نکات مثبت بازی، تنوع اهداف مورد نظر برای پیدا کردن و همچنین، داستان کوتاه پشت ماجرای هر یک از آنها است. تعامل بازیکن با بازی از طریق صحبت‌ها و سرنخ‌ها صورت می‌گیرد. به عنوان مثال، در نمونه‌ای داستان بیلی را داریم که دوستان خود را به تولدش دعوت کرده، اما حوصله‌ی شلوغی را ندارد. در این مورد باید خانه‌ای را پیدا کنید که چند بادکنک و هدیه در مقابل آن است و سپس به دنبال بیلی بگردید. بازی Hidden Folks تنوع زیادی را در طراحی هنری، افکت‌های صوتی و مراحل دارد و همین موضوع است که انجام این بازی را ارزشمند می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hidden Folks

بازی Hyperide VR

Hyperide VR

به دلیل گسترش روز افزون بازی‌های واقعیت مجازی، ما نیز به صورت ماهیانه سعی داریم تا حداقل یک بازی واقعیت مجازی (VR) را در زومجی معرفی کنیم. در بازی Hyperide VR وظیفه‌ی هدایت سفینه‌ای را برعهده دارید. در این بازی باید با هدایت دقیق سفینه و حرکت دادن آن به طرفین، از اجسام معلق در آسمان دوری کنید. هرچند این موضوع ابتدا ساده به نظر می‌رسد، اما با پیشروی در بازی، رفتار موانع تغییر می‌کند و در نتیجه مجبور خواهید بود تا سفینه را از گذرگاه‌های تنگ‌تری عبور دهید. لیزرهای در حال حرکت، اجسام معلق و توپ‌های انفجاری، بخشی از دشمنان و موانعی هستند که در جریان بازی با آنها روبرو خواهید شد. Hyperide VR همینطور شامل نبرد با باس‌ها نیز می‌شود که شباهت زیادی به باس‌فایت‌های کلاسیک بازی‌های قدیمی دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hyperide VR

بازی Little Police

Little Police

در جریان بازی می‌توانید با پیدا کردن سرنخ‌ها،‌ به تعقیب و گریز در سطح شهر بپردازید

تا به حال به این فکر کرده‌اید که پلیس بودن چه حس و حالی دارد؟ اینکه با دزدها و مجرمین سر و کله بزنید و با پیدا کردن سرنخ‌ها و حل کردن معمای یک دزدی، مجرم را پیدا کنید و به گوشه‌ی زندان بیندازید، احساسی است که شاید در کودکی بسیاری از ما در خیالاتمان با آن مشغول بودیم. بازی Little Police داستان پلیس جوانی را روایت می‌کند که با مراجعه مالباخته‌ها، ذره‌بین کارآگاهی خود را برداشته و به سطح شهر می‌رود تا مجرمین را به سزای اعمالشان برساند. تعامل با محیط در جریان بازی برای برداشتن و بررسی اشیاء مختلفی که می‌تواند به جرم انجام شده، مرتبط باشد، از جمله‌ی کارهایی است که در زمان تجربه Little Police باید به آن توجه داشته باشید. طراحی محیط‌های بازی دیگر نکته‌ی مثبت Little Police است که نظر بازیکنان کم سن و سال را به خود جلب می‌کند. دنیای بازی رنگارنگ است و به شما اجازه می‌دهد تا در بیش از ۴۰ خانه به یافتن سرنخ‌ها بپردازید. پلیس جوان داستان ما همینطور درآمدی را کسب می‌کند که با جمع‌آوری آنها می‌توانید لباس‌های جدیدی را آزاد کنید. این بازی اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار و بدون پشتیبانی از تبلیغات و خریدهای درون برنامه‌ای در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Little Police

بازی NBA 2K18 اندروید Mobile

NBA 2K18

طرفداران بسکتبال، اکنون می‌توانند با‌ هزینه ۷.۹۹ دلاری به تجربه بازی بسکتبال NBA 2K18 بپردازند. البته مشابه با بازی Fifa Soccer که به صورت سالیانه با بروزرسانی‌های بزرگی به حیات خود در گوشی‌های موبایل ادامه می‌دهد، بازی‌ NBA 2K18 نیز شرایط مشابهی دارد و در نسخه جدید این بازی شاهد بهبود حالت My Career هستیم. از سوی دیگر ویژگی‌ فصل‌های چندگانه به این بازی اضافه شده است که به شما اجازه می‌دهد تا وارد مسابقاتی جذاب شوید. توجه داشته باشید که بازی اکنون دارای مشکلاتی است و برای بهبود گیم‌پلی و اجرای روان آن روی اندروید باید در انتظار بروزرسانی‌های جدید توسعه‌دهندگان باشیم.

دانلود بازی اندروید و آیفون NBA 2K18

بازی Oddworld: New

Oddworld: New 'n' Tasty

دو هفته پایانی سال ۲۰۱۷ برای گوشی‌های اندروید و به ویژه iOS، منحصر به فرد بود. در این دو هفته شاهد انتشار بازی‌های با کیفیت زیادی برای پلتفرم‌های موبایل بودیم که بازی Oddworld: New 'n' Tasty نیز با وجود قیمت ۴.۹۹ دلاری، یکی از همان بازی‌هایی بود که همه بازیکنان موبایل باید حتما آن را تجربه کنند. در این بازی کنترل شخصیت ایب را برعهده دارید، شخصیت ایب در بازی وظیفه دارد تا سایر مودوکن‌های گرفتار در کارخانه را نجات دهد. در دسترس نبودن تجهیزاتی مانند تفنگ برای از بین بردن دشمنان، بازیکنان را ملزم می‌کند تا با کمک توانایی‌هایی مانند بی‌صدا راه‌ رفتن یا تعامل با یک سری اجسام محیطی، از شر دشمنان رهایی پیدا کنند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Oddworld: New 'n' Tasty

بازی Passpartout: The Starving Artist

Passpartout: The Starving Artist

زندگی یک هنرمند نه چندان معمول به چه شکلی می‌گذرد؟ بازی Passpartout: The Starving Artist قصد دارد تا با ارائه محتوای خنده‌دار در چند بخش زندگی یک هنرمند را بازگو کند. با آغاز بازی باید اولین اثر هنری را خلق کنید و با انتخاب نام، آن را برای فروش در مقابل بازدیدکنندگان قرار دهید. در صورتی که بازدید کنندگان از آثار شما لذت ببرند، خریداران نیز به مرور بیشتر می‌شوند و در همان راستا درآمد شما نیز بالا می‌رود. البته خرید فروش آثار خلق شده تنها به رقم پیشنهادی خریداران خلاصه نمی‌شود و حتی می‌توانید با چانه‌زنی‌های مرسوم، قیمت نقاشی خود را بالا ببرید. بازی Passpartout: The Starving Artist در زمینه گرافیک و انیمیشن‌ها کیفیت خوبی دارد و در زمان تجربه بازی با شخصیت‌های فانتزی مختلفی روبرو می‌شوید. شما همینطور می‌توانید در حالت Endless به تجربه طولانی مدت بازی بپردازید و توانایی خود را برای به فروش رساندن آثار هنری خود به نمایش بگذارید. هرچند بازی در حال حاضر از S-Pen گوشی‌های سری نوت پشتیبانی نمی‌کند،‌ اما توسعه‌دهندگان نوید پشتیبانی از این قلم را برای دارندگان داده‌اند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Passpartout: The Starving Artist

بازی Portal knights

Portal Knights

بازی‌های سندباکس به ویژه به دلیل ارائه امکاناتی مانند ساخت جهانی مختص به خود، محبوبیت زیادی بین بازیکنان دارند و باید گفت که استودیوی موجانگ با انتشار بازی ماینکرفت توانست تا سمت و سوی جدیدی را به بازی‌های ویدیویی دهد. بازی Portal Knights نیز محصول دیگری در سبک سندباکس است که از قابلیت ساخت شخصیت بگیرید تا سیستم ارتقاء را در اختیار بازیکنانش می‌گذارد. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که سرزمین پورتال نایتز، مورد حمله موجودات و حیوانات عجیب قرار می‌گیرد و شما در نقش شوالیه وظیفه دارید تا آنها را از بین ببرید. امکان ساخت پناهگاه برای ادامه ماجراجویی، گشت و گذار در نقشه‌ای عظیم و انجام ماموریت‌های متنوع بخشی از امکاناتی است که در Portal Knights در دسترس‌تان قرار دارد. متاسفانه همچنان مشکلاتی را در شیوه کنترل شخصیت‌ها و دوربین شاهد هستیم، با این حال، محیط سه بعدی بازی، شخصیت‌های مینیاتوری زیبا و گرافیک جذاب Portal Knights، ویژگی‌هایی هستند که این بازی ۴.۹۹ دلاری را ارزشمند کرده‌اند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Portal Knights

بازی Reigns: Her Majesty

Reigns: Her Majesty

اولین شماره Reigns به اعتقاد بسیاری بهترین بازی موبایل سال ۲۰۱۶ بود. هرچند گیم‌پلی بازی تنها به راست یا چپ حرکت دادن کارت‌ها خلاصه می‌شد، اما روایت داستانی جذاب و پیوسته این بازی به خوبی بازیکنان را به ادامه‌ی ماجرا ترغیب می‌کرد. در جریان بازی باید با در نظر گرفتن چهار فاکتور، مذهب، ارتش، اقتصاد و مردم، با رویدادهای مختلف روبرو می‌شدید و بهترین تصمیم را بر اساس هر یک از فاکتور‌ها اتخاذ می‌کردید. حال در دومین شماره نوبت به ملکه‌ای برای حکمرانی رسیده است. مانند اولین شماره، بازی Reigns: Her Majesty نیز طراحی جذاب و آشنایی دارد و شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی مانند امکان استفاده از آیتم‌های جمع‌آوری شده هستیم. Reigns: Her Majesty بازی موفق دیگری از توسعه‌دهندگانی خلاق است که باری دیگر توانسته‌اند تجربه‌ای مشابه را با شخصیت‌هایی بامزه و عمیق ارائه دهند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Reigns: Her Majesty

بازی RPGolf

RPGolf

بازی RPGolf ترکیبی بامزه را از ورزش گلف و یک بازی نقش‌آفرینی ارائه می‌دهد

روزی روزگاری، پادشاهی باشکوهی بود که در صلح و آرامش میزبان مسابقات گلف بود. این پادشاهی هر روز به بزرگ شدن ادامه می‌داد تا اینکه روزی هیولا‌ها راه خود را به این سرزمین باز کردند. در جریان بازی با دخترکی شجاع همراه می‌شوید که تنها توانایی او چوب گلف و توپی است که در جیب خود دارد. بازی RPGolf تجربه‌ای ترکیبی از گلف و یک اکشن ماجراجویی در سبک بازی زلدا است که در آن باید با ورود به زمین گلف یا سیاه‌چاله‌ها با هیولاها روبرو شوید. گرافیکی به سبک بازی‌های قدیمی و مراحل پر زد و خورد، بازی RPGolf را از بسیاری جهات به Golf Story، یکی از محصولات کنسول نینتندو سوییچ شبیه کرده است و در صورتی که از آن بازی لذت برده باشید، احتمالا RPGolf نیز نظر شما را جلب می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون RPGolf

بازی Shootout on Cash Island

Shootout on Cash Island

 دیگر بازی متفاوت بهترین‌های ماه دسامبر 2017، بی شک Shootout on Cash Island است. با جمع‌کردن سکه‌ها، از روی پرتگاه بپرید و با برداشتن یک کلاه‌خود، مانند شخصیت ماریو کله خود را برای یک مشت دلار به آجرها بزنید. بازی پلتفرمر Shootout on Cash Island تمام ویژگی‌های یک اثر سرگرم‌کننده را دارد؛ گیم‌پلی روان، آیتم‌های مختلف و ماموریت‌هایی چالشی که هر کدام با طراحی جذابی برای آوردن لبخند به صورت شما ساخته شده‌اند، بخشی از مواردی هستند که در طول ماجراجویی با آن روبرو می‌شوید. دشمنانی که کارتن روی سر خود گذاشته‌اند، لوله‌‌های چاه که می‌توانید با ورود به آنها لوت‌باکس‌ها را باز کنید و یک بازوکای قدرتمند که برای تکه تکه کردن دشمنان کاربر دارد، بخشی از ویژگی‌های این بازی هیجان‌انگیز هستند که از همان مرحله اول در دسترس‌تان قرار می‌گیرد. شما حتی می‌توانید سوار خودرو شوید و با راندن آن روی دشمنان،‌ آن‌ها را لت و پار کنید. بازی Shootout on Cash Island تنها ۱.۹۹ دلار قیمت دارد، اما محتوای بسیاری را برای درگیر کردن بازیکنانش دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Shootout on Cash Island

بازی Sonic Runners Adventure

Sonic Runners Adventure

هرچند پیش از این بازی Sonic Runners Adventure با نام Sonic Runners منتشر شده بود، اما سال گذشته به ناگاه شاهد حذف این بازی از تمام فروشگاه‌های دیجیتالی بودیم. حال بعد از حدود یک سال شاهد انتشار دوباره این بازی، این بار اما توسط گیم‌لافت هستیم. بازی ویژگی‌های گرافیکی جذابی را ارائه می‌دهد و با توجه به وجود محیط‌های متنوع، به هیچ عنوان از تجربه طولانی مدت آن خسته نخواهید شد. حضور شخصیت‌های آشنای دنیای سونیک در کنار گیم‌پلی سرعتی مورد انتظار که همواره در این مجموعه شاهد بودیم، ارزش خرید Sonic Runners Adventure را تا حد زیادی بالا برده است. بازگشت دکتر اگ‌من، با قدرت سابق و نبوغی که همچنان نتوانسته سونیک را از سر راه خود بردارد، در کنار خط داستانی متفاوت بازی که با موسیقی لذت‌بخشی همراه شده‌ است، از جمله‌ی ویژگی‌های بازی ۲.۹۹ دلاری Sonic Runners Adventure هستند. بازی از خریدهای درون برنامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Sonic Runners Adventure


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده