// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

مجسمه ۳۵۰ دلاری کریتوس و آتریوس معرفی شد

به تازگی کمپانی Sideshow Collectibles مجسمه ۳۵۰ دلاری و محدود کریتوس و آتریوس را معرفی کرد.

هرچقدر به ماه مارس ۲۰۱۸ نزدیک می‌شویم، اخبار و شایعات حول بازی God of War بیشتر می‌شود. اثری که اکثر مخاطبان صنعت بازی‌های ویدیویی شدیدا چشم انتظار آن هستند و نمی‌توان منکر محبوبیت این بازی شد. آن هم زمانی که شاهد تغییرات زیادی در ساختار و دنیای بازی God of War هستیم.

حال با توجه به اخبار بازی، کمپانی Sideshow Collectibles، اکشن فیگور کریتوس را که توسط کمپانی سونی ساخته شده است معرفی کرد. مجسمه کریتوس که در تعدادی محدود به بازار عرضه می‌شود، از جنس پولی استون ساخته شده و از نظر اندازه دارای ارتفاع ۱۵ اینچی و طول و عرضه ۱۱ اینچی است. همچنین این مجسمه جدای از شخصیت کریتوس، آتریوس را نیز به تصویر می‌کشد.

از آن‌جایی که با یک مجسمه با تعداد محدود روبه‌رو هستیم، تنها ۷۵۰ عدد از این مجسمه ساخته خواهد شد و شد و با یک اثر هنری ۳۵۰ دلاری روبه‌رو هستیم که بین ماه مارس و می ۲۰۱۸ روانه بازار می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به این مجسمه زیبا را مشاهده کنید.

مجسمه کریتوس

مجسمه کریتوس

مجسمه کریتوس

مجسمه کریتوس

مجسمه کریتوس

از دیگر اخبار حول بازی God of War می‌توان به دریافت درجه سنی M توسط سیستم رده بندی ESRB و همچنین ویدیو و اطلاعات جدیدی از سلاح‌ها و گیم‌پلی بازی God of War اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده