نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

کارگردان Left Alive به زودی اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر می‌کند

توشیفومی نابشیما، کارگردان بازی Left Alive در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی را به اشتراک خواهد گذاشت.

قطعا یکی از جالب‌ترین نمایش‌های نمایشگاه توکیو گیم شو مربوط به بازی Left Alive از کمپانی اسکوئر انیکس بود و حال با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، توشیفومی نابشیما اعلام کرده است که طرفداران مجبور نخواهند بود تا مدت زیادی را برای انتشار اطلاعات جدید منتظر بمانند و در آینده‌ی نزدیک اطلاعات بیشتری از بازی به اشتراک گذاشته می‌شود.

توشیفومی نابشیما، کارگردان بازی Left Alive در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت فورگیمر توضیح داد که واکنش بازیکنان به این بازی فراتر از انتظارات بوده است و از این بابت بسیار خوشحال است؛ حتی اگر این واکنش فشار بیشتری را برای برآورده ساختن انتظارات طرفداران روی دوش وی قرار دهد. نابشیما همچنین فکر می‌کند که طرفداران می‌توانند منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از بازی در آینده‌ی نزدیک باشند.

بازی Left Alive یک شوتر سوم-شخص در سبک بقا است که وقایع آن در دنیای Front Mission رخ می‌دهد که شخصیت‌های اصلی بازی در یک جنگ بزرگ گرفتار شده‌اند و هر یک باید به طور مستقل از این مهلکه جان سالم به در ببرند. توسعه‌دهندگان بازی همگی از چهره‌های برجسته صنعت بازی‌های ویدیویی هستند که از میان آنها می‌توان به توشیفومی نابشیما سازنده مجموعه بازی‌های Armored Core، یوجی شیناکاوا طراح شخصیت‌های بازی از سری Metal Gear Solid و تاکایوکی یاناسه سازنده بازی Mobile Suit Gundam 00 و بازی Xenoblade Chronicles X اشاره کرد.

Left Alive

در این مصاحبه توسعه‌دهندگان برجسته اسکوئر انیکس نیز برنامه‌های خود برای سال ۲۰۱۸ را عنوان کردند. تاکِشی یوچیکاوا، کارگردان بازی Dragon Quest XI امیدوار است که تمام کارکنان خود را به ساخت بازی‌ها تشویق کند تا بتواند اطلاعات شگفت‌انگیزی را در سال آینده به اشتراک بگذارد. تهیه‌کننده نسخه پلی‌استیشن 4 بازی یعنی هوکاتو اوکاموتو نیز می‌خواهد که کار روی یک بازی جدید را آغاز کند و از سوی دیگر تهیه‌کننده اجرایی بازی نیز امیدوار است که فرصت معرفی یک بازی جدید در سال ۲۰۱۸ را داشته باشد.

شینجی هاشیموتو، مدیر برند فاینال فانتزی نیز توضیح داد که بازی‌ها چه در کنسول‌ها و چه در گوشی‌های هوشمند روز به روز پیشرفت می‌کنند و او مایل است تا به ریشه‌ها بازگردد و به روند توسعه بازی‌ها ادامه دهد. همچنین هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV گفت از آنجایی که او اکنون مجاز به انجام پروژه‌های جانبی است، می‌خواهد کارهای خوبی را در این راستا انجام دهد.

بازی Left Alive در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پی سی (از طریق شبکه استیم) منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی می‌توانید به صفحه‌ی اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده