// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

کشف دو باس جدید در بازی Bloodborne

یکی از بازیکنان بازی Bloodborne به تازگی سیاه چال جدیدی از این بازی را کشف کرده که در آن شاهد دو باس جدید و مخفی هستیم.

زمانی که بازی Bloodborne عرضه شد، شاهد سیاه‌ چاله‌هایی با نام چَلیس بودیم، چلیس‌ها را می‌توان محیطی فرعی برای داستان اصلی دانست که در جریان‌ آن بازیکنان می‌توانستند با سیاه چاله‌های متفاوت و باس‌های نفس‌گیری روبه‌رو شوند. همچنین این بخش محل خوبی برای بالا بردن سطح کاراکتر بازی بود. اما نکته‌ی اصلی این چلیس‌ها، تعداد زیاد آن‌ها و متفاوت بودن نحوه اکتشاف‌شان بود.

در این میان چلیس‌هایی نیز وجود داشتند که به صورت مخفیانه در بازی قرار داده شده بودند و با پیدا کردن آیتم‌های مختلف، می‌توانستید به آن‌ها و دشمنان مخفی بازی دسترسی داشته باشید. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، یکی از بازیکنان بازی Bloodborne به تازگی دو سیاه چال مخفی را پیدا کرده که در جریان این دو سیاه چال، شاهد دو باس و محیط جدید هستیم.

بازیکن مورد نظر از طریق دو Glyphs متفاوت (در بازی Bloodborne از طریق Glyphها می‌توانید اسم رمز هر چلیس را وارد کرده و مستقیم وارد آن شوید) توانسته است دو چلیس مخفی را کشف کند. اولین اسم رمز sikgc3sm نام دارد که با ورود به آن، شاهد دربی هستیم که ظاهرا یک باس پشت آن قرار دارد. با وارد شدن به مجیط باس فایت، شاهد نسخه متفاوتی از باس Moon Presence هستیم. Moon Presence در واقع باس فایت واقعی و حقیقی انتهایی بازی است. اما اسم رمز دوم arkhv2vs است که شما را وارد یک چلیس دیگر می‌کند. در جریان چلیس دوم باید با یک هیولا جدید به نام the Great One مبارزه کنید. در ادامه می‌توانید دو ویدیو مربوط به چلیس و باس‌های مخفی بازی Bloodborne را تماشا کنید. 

دانلود از آپارات

نکته‌ی جالب این دو باس فایت و محیط جدید، این است که فاقد فانوس هستند و با کشته شدن در این محیط‌ها، وارد Hunter's Dream می‌شوید. همچنین زمانی که باس‌های بازی را از بین بردید، یک چاه بی‌پایان را مشاهده می‌کنید که با وارد شدن به آن، یک مسیر بی‌پایان را سقوط خواهید کرد تا اینکه به هاب بازی یا همان Hunter's Dream بازگردید.

دانلود از آپارات

از دیگر اخبار حول بازی Bloodborne، می‌توان به پیدا شدن هیولای مخفی در بازی اشاره کرد.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده