// یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

ساخت فیلم فرعی Scooby Doo با حضور شخصیت های دفنی و ولما

فیلم لایو اکشن Daphne and Velma به‌عنوان اسپین آف اسکوبی دو، به کارگردانی سوزی یونسی و تهیه کنندگی خواهران تیزدیل ساخته خواهد شد.

اشلی تیزدیل و جنیفر تیزدیل از طریق کمپانی شخصی خود، بلوندی گرل پروداکشنز (Blondie Girl Productions) با همکاری برادران وارنر (Warner Bros) فیلم لایو اکشن دفنی و ولما (Daphne and Velma) را به‌عنوان اسپین آف مجموعه محبوب اسکوبی دو (Scooby-Doo) بر پرده‌ی سینماها خواهند آورد و سارا جفری و سارا گیلمن نیز به ترتیب نقش دو شخصیت دفنی بلیک و ولما بینکلی را ایفا خواهند کرد. سوزی یونسی، کارگردان ایرانی الاصل، هدایت این فیلم را بر عهده دارد و کایل مک به همراه کیتلین میرس نیز فیلمنامه‌ی کار را نگارش کرده‌اند. امی اس. کیم (Chosen) و جیمی برک (The Pact) به همراه خود سوزی یونسی، خواهران تیزدیل را در امر تولید این فیلم یاری خواهند کرد.

تصویربرداری فیلم Daphne and Velma در حال حاضر در شهر آتلانتا در جریان است و طبق اعلام برادران وارنر، فیلم برای نمایش در سال ۲۰۱۸ آماده خواهد شد. هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی زمان دقیق نمایش این اثر منتشر نشده است.

نخستین مجموعه از انیمیشن‌های اسکوبی دو در سال ۱۹۶۹ در قالب مجموعه‌ای ۲۵ قسمتی به نام «اسکوبی دو کجایی!» (Scooby-Doo, Where Are You) توسط کمپانی هانا-باربرا (Hanna-Barbera) تولید و از شبکه‌ CBS پخش شد. این مجموعه تا حدی به محبوبیت رسید که تا به امروز برای آن، ده‌ها دنباله و اسپین آف در قالب آثار انیمیشنی و لایو اکشن تلویزیونی و سینمایی ساخته شده است که برخی از آنها به موفقیت بزرگی دست یافتند و برخی نیز آثار کم‌ارزشی به حساب می‌آمدند.

Daphne and Velma

داستان کلی Scooby-Doo درباره‌ی چهار نوجوان به نام‌های فرد جونز، دفنی بلیک، ولما دینکلی و نورویل راجرز است که به همراه سگی به نام اسکوبی دو، گروهی اکتشافی را تشکیل می‌دهند و در ادامه با خودروی ونی به نام ماشین اسرارآمیز به سفرهای مختلف می‌روند و به حل مسائل فراطبیعی می‌پردازند.

اما ماجراهای Daphne and Velma به پیش از ملحق شدن دفنی و ولما به گروه اسرارآمیزشان باز می‌گردد. آنها که بهترین دوستان یکدیگر هستند، فقط به صورت آنلاین می‌توانند با یکدیگر در ارتباط باشند تا اینکه با ورود دفنی به مدرسه‌ی لما، آنها یک گروه دو نفره‌ی فوق‌العاده را تشکیل می‌دهند. مدرسه‌ی آنها از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برد که تمامی آنها توسط میلیونر خیری تدارک دیده شده که هویت چندان روشنی ندارد. در حالی که در این مدرسه، رقابت شدیدی بین دانش‌آموزان برای دریافت بورسیه در جریان است، دفنی و ولما متوجه می‌شوند که بهترین دانش‌آموزان مدرسه، یکی پس از دیگری ناپدید می‌شوند و بدین ترتیب، آنها تحقیقاتشان را برای کشف این معما آغاز می‌کنند.

خواهران تیزدیل در بیانیه‌ی مشترکی به بیان احساس خود درباره‌ی این پروژه پرداخته‌اند:

ما در کمپانی بلوندی گرل متعهدیم که به روایت داستان‌هایی از زاویه‌ی دید زنان بپردازیم و از اینکه دو شخصیت دفنی و ولما را در مرکزیت داستان خود قرار می‌دهیم بسیار هیجان‌زده هستیم؛ همینطور به خاطر همکاری با Blue Ribbon Content به‌عنوان بخشی از کمپانی وارنر که نسل جدیدی از زنان باهوش، کاریزماتیک و شجاع را به دنیای هنر معرفی کرده که همه‌ی ما می‌شناسیمشان و دوستشان داریم.

Daphne and Velma

سارا جفری که در سال ۲۰۱۵ با ایفای نقش پرنسس آدری در شبکه‌ دیزنی (Disney) نامی برای خود دست و پا کرد، در سریال سایه‌های آبی (Shades of Blue) نقش کریستینا سانتوس، دختر شخصیت اصلی داستان با بازی جنیفر لوپز را ایفا کرده است. او همچنین در یکی از اپیزودهای فصل جدید سریال پرونده‌های مجهول (The X-Files) نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت. از مهم‌ترین فعالیت‌های سارا گیلمن نیز می‌توان به حضور در سریال آخرین پایمرد (Last Man Standing) محصول شبکه ABC اشاره کرد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده