// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰

معرفی بازی موبایل ایرانی هزارمشتان

بازی ایرانی هزارمشتان محصولی باکیفیت است که با ارائه‌ی آیتم‌ها و محتوای متنوع، بازیکنان را با پهلوانی همراه می‌کند که با مشت‌های خود به نبرد دشمنان می‌رود.

چقدر با بازی های ایرانی آشنا هستید؟ بازی‌هایی که دیگر در طول زمان به درجه خاصی از کیفیت رسیده‌اند تا بازیکنان را به ماجراجویی‌هایی ببرند که در کنار نوآورانه و خلاقانه بودن، سرگرم‌کننده نیز هستند. استودیوی ایرانی Heads Up Games اخیرا بازی باکیفیت، خوش‌ساخت و البته جذابی را برای پلتفرم اندروید منتشر کرده است که در آن باید با مشت‌های شخصیت اصلی به حساب نوچه‌هایی بیفتید که فکر کرده‌اند می‌توانند با قلدری حرف خودشان را به کرسی بنشانند. بازی هزارمشتان از جمله‌ی بازی‌های ایرانی است که تجربه‌ آن به همه بازیکنان پیشنهاد می‌شود.

بازی از جایی آغاز می‌شود که آقای مشتان و همسرش اقدس بعد از تماشای فیلم بروسلی در سینمای دیاموند، در حال خروج از سینما هستند که نوچه‌های چنگیز به سمت آنها حمله‌ور می‌شوند تا به خیال‌شان، انتقام به زندان افتادن چنگیز را از قهرمان داستان ما بگیرند. اما مشتان، بی‌دلیل به هزارمشتان معروف نشده است و او فنی را آموخته تا به کمک آن توانایی وارد کردن هزار مشت همزمان را داشته باشد. مشت‌های قهرمان داستان مانند چوب معلم، به‌خوبی قادر است تا نوچه‌ها را سرجایشان بنشاند و شهر را از حضور آنها پاک کند. بازی دارای فصل‌های مختلف است و هر فصل شامل مراحل متفاوتی می‌شود که از لحاظ درجه‌ی سختی با یکدیگر متفاوت هستند. در جریان هر مرحله، دشمنان از داخل سینما یا سایر محیط‌ها مانند گاراژ بیرون می‌آیند و به سمت شما حرکت می‌کنند. حال این شما هستید که باید با توجه به جهتی که بالای سر آنها قرار دارد، انگشت خود را روی نمایشگر بکشید و مشت‌های جانانه‌ای را نصیب آنها بکنید.

بازی ایرانی هزارمشتان / هزار مشتان

تجهیزات متنوع و توانایی‌های منحصربه‌فرد مشتان، بزرگ‌ترین برتری او نسبت به حریفانش است

آسانی مراحل در ابتدای بازی هزارمشتان، به‌سرعت جای خود را به دشمنانی قدرتمند و هر یک با سرعت و عملکردی متفاوت می‌دهد که همین موضوع انجام بازی را لذت‌بخش کرده است. البته پاورآپ‌ها نیز بخشی از مراحل بازی هستند و در جریان بازی شاهد پرتاب آیتم‌هایی مثل قلب اضافه، آهن‌ربا یا چوب بیس‌بال هستیم که هر کدام توانایی منحصربه‌فردی را به قهرمان بازی می‌دهند. از سوی دیگر مشتان قادر است تا با کمک توانایی‌های منحصربه‌فرد شخصی، مانند سپر روئین تن یا مهارت هزارمشتان، به نبرد با نوچه‌های چنگیز برود.

لیست ماموریت‌ها نیز دیگر ویژگی‌ هزارمشتان است که با انجام دادن آنها تعداد مشخصی سیبیل دریافت می‌کنید. سیبیل‌ها درحقیقت پول رایج درون بازی هستند که با جمع‌کردن آنها قابلیت‌های خاصی مانند افزایش سرعت شارژ شدن مهارت هزارمشتان یا خرید تجهیزات را به دست می‌آورید. فروشگاه یکی از بخش‌های پرجزئیات بازی است که باید به‌خاطر آن به سازندگان تبریک گفت. هر یک از تجهیزات موجود در فروشگاه با توضیحاتی آمیخته به طنز همراه شده‌اند که با خواندن آنها به‌راحتی می‌توانید به امکانات هر یک از تجیهزات پی ببرید. در حقیقت توضیحات هر یک از آیتم‌ها جزئیات بیشتری را از شخصیت هزارمشتان برملا می‌کند و فرضا می‌دانیم که قهرمان داستان علاقه‌ی وافری به املت دارد و از سوی دیگر مانند بتمن اعتقادی به کشتن دشمنان ندارد و تنها با تراشیدن سیبیل‌شان، درس عبرتی را به آنها می‌دهد. با جمع کردن عکس‌های جوانی‌های استاد می‌توانید شانس زدن مشت‌های سنگین را افزایش دهید؛ مشت‌هایی که قدرت آنها دوبرابر یک مشت عادی است.

بازی ایرانی هزارمشتان / هزار مشتان

ریزه‌کاری‌هایی مانند ضربه زدن همزمان به دشمنان یا امکان جمع کردن آیتم‌ها برای تمام کردن آسان‌تر مراحل، از جمله‌ی نکاتی هستند که شما را به ادامه تجربه این بازی سرگرم‌کننده، ترغیب می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی هزارمشتان، طراحی بسیار جذاب شخصیت‌ها و همینطور محیط بازی است. تک تک فصل‌های بازی در مکانی متفاوت روایت می‌شوند و با پیشروی در بازی با دشمنانی جدید روبه‌رو می‌شوید. در حالی که در ابتدا در مقابل سینما هستید، در ادامه باید در مقابل گاراژ یا مکانی دیگر با نوچه‌های چنگیز روبه‌رو شوید و یک تنه آنها را لت و پار کنید. انیمیشن‌های زیبای پاور‌آپ‌ها و قدرت‌های منحصربه‌فرد شخصیت اصلی نیز از دیگر مواردی هستند که بازی هزار مشتان را جذاب و ارزشمند کرده‌اند.

اگر به دنبال یک بازی زیبا می‌گردید که در کنار رایگان بودن بتواند شما را ساعت‌ها درگیر کند، بازی ایرانی هزارمشتان یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید تجربه کنید. موسیقی ایرانی گوش‌نواز و گیم‌پلی خلاقانه‌‌، هزارمشتان را به یکی از محصولات باکیفیت تبدیل کرده است. در این بازی دستاوردها نیز نقش پررنگی دارند و می‌توانید با تمام کردن آن‌ها جوایز نفیسی را به دست بیاورید. شما می‌توانید هم‌اکنون این بازی را از پایین به صورت رایگان دانلود و تجربه کنید. به شما پیشنهاد می‌کنم حتما اینستاگرام هزارمشتان و تلگرام هزارمشتان را برای جدیدترین اخبار این بازی خوش‌ساخت دنبال کنید.

دانلود بازی ایرانی هزارمشتان

دانلود بازی هزارمشتان از کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده