نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

لیست پربازدیدترین تریلر‌های پلی استیشن در سال 2017 منتشر شد

کمپانی سونی لیست پربازدیدترین تریلرهای پلی‌استیشن در کانال یوتیوب خود در سال 2017 را منتشر کرد که در صدر آنها نام بازی Horizon Zero Dawn می‌درخشد.

سال ۲۰۱۷ به‌سرعت در حال اتمام است و بسیاری از ما در حال تلاش برای تهیه‌ی بازی‌های شگفت‌انگیزی هستیم که پیش از این فرصت تجربه‌ی آنها را نداشتیم. حال و مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی سونی لیست پربازدیدترین تریلر بازی‌های خود در سال ۲۰۱۷ را منتشر ساخته است تا به شما در امر یافتن بازی‌های محبوب یاری رساند.

کمپانی سونی در جدیدترین پست خود در بلاگ پلی استیشن، پربازدیدترین تریلرهای بازی‌ها در سال ۲۰۱۷ در یوتیوب را معرفی کرد که ترکیبی از بازی‌های منتشر شده امسال و بازی‌های مورد انتظار سال آینده‌ی کنسول پلی استیشن 4 را شامل می‌شود. نکته‌ی مهم در این رابطه این است که این لیست بر اساس کانال رسمی یوتیوب پلی‌استیشن تهیه شده است و بازپخش‌ متعدد تریلرها در کانال‌های مختلف در آن جایی ندارد.

در این لیست بازی Horizon Zero Dawn در جایگاه نخست جدول قرار گرفته است و در رتبه‌‌های بعدی بازی God of War و بازی The Last of Us: Part II مشاهده می‌شوند. شما می‌توانید این لیست را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده