نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

تصویر جدید فیلم Avengers: Infinity War اولین ملاقات نگهبانان کهکشان و ثور را نشان می دهد

تصویر رسمی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده که در آن شاهد اولین ملاقات گروه نگهبانان کهکشان با یک عضو انتقام جویان هستیم.

بدون شک فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ است که قرار است شاهد همکاری گروه انتقام جویان که بزرگ‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود، با گروه نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) برای مبارزه با تانوس و نیروهایش باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، وب‌سایت USA Today تصویر جدیدی را از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده که در آن شاهد اولین ملاقات یک عضو انتقام جویان با گروه نگهبانان کهکشان هستیم. در واقع پیش از این، این تصویر را در اولین تریلر فاش شده فیلم Avengers: Infinity War مشاهده کرده بودیم، اما تا به امروز شاهد نسخه رسمی این تصویر نبودیم و این صحنه در اولین تریلر رسمی این فیلم نیز وجود نداشت و تنها بخشی از این صحنه را در پایان تریلر فیلم Infinity War مشاهده کردیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War

در این تصویر، شخصیت ثور با بازی کریس همسورث از گروه انتقام جویان‌، به‌همراه شخصیت راکت راکون با صداپیشگی بردلی کوپر و مانتیس با بازی پام کلمنتیف از گروه نگهبانان کهکشان، حضور دارند. همچنین طبق گفته رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش آیرون من، در فیلم Avengers: Infinity War شاهد تنش و احتمالا درگیری دوباره بین دو شخصیت آیرون من و کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز، خواهیم بود. با توجه به صحبت‌های داونی جونیور به USA Today، ظاهرا اولین ملاقات این دو شخصیت پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) چندان دوستانه نخواهد بود.

طبق آماری که اخیرا وب‌سایت فندنگو منتشر کرده، فیلم Avengers: Infinity War موردانتظارین فیلم کاربران این وب‌سایت در سال ۲۰۱۸ میلادی است. اولین تریلر این فیلم توانست رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار را بشکند. طبق آمار منتشر شده، اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War بیش از ۲۳۰ میلیون بار در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار خود در سراسر جهان تماشا شده است. شخصیت تانوس با بازی و صداپیشگی جاش برولین، قرار است شخصیت اصلی این فیلم باشد و طبق گفته کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، تانوس در فیلم Avengers: Infinity War همان شخصیتی خواهد بود که این کمپانی همیشه وعده آن را داده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده