// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

پرتاب گلوله برفی در آپدیت جدید بازی For Honor

کمپانی یوبی‌ سافت با انتشار تریلری جدید از بازی For Honor، از اضافه شدن ایموت جدیدی با نام Snowball Fight در این بازی خبر داد.

پس از برگزاری رویداد Frost Wind Festival برای بازی For Honot، سازندگان محتویات مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفته‌اند. حال در آخرین آپدیت این بازی کمپانی یو‌بی‌سافت اعلام کرد که  محتوای دیگری به بازی اضافه کرده است که شامل ایموت تازه‌ای با نام Snowball Fight می‌شود.

همانطور که از نام ایموت جدید پیداست، کاراکتر شما را در حال پرتاب گلوله برفی نشان می‌دهد. اگر گلوله پرتاب شده به کسی اصابت کند این امر باعث می‌شود که بازیکن دیگر رفتار طنز‌آمیزی از خود نشان دهد. ایموت جدید برای همگی در دسترس است البته با این تفاوت که برای دست‌یابی به آن باید مبلغ ۱۰ هزار ارز رایج بازی را خرج کنید. اگر پیش از خرید تانت جدید قصد دارید که از چگونگی آن با خبر شوید باید بدانید که Ubisoft تریلری جدید از بازی For Honor منتشر کرد که محتوای جدید را به نمایش قرار می‌دهد.

برای کسانی که از رویداد زمستانی بازی یعنی Frost Wind Festival آشنایی ندارند باید بدانند که این رویداد جمعه هفته گذشته منتشر شد و در دسترس کاربران قرار گرفت. علاوه بر ایموت جدید، حالت تازه‌ای نیز با نام Ice Brawlers به بازی اضافه شد که دو بازیکن روی یک سطح باریک یخی با یکدیگر مبارزه می‌کنند. همچنین تجهیزات، سلاح‌ و آیتم‌های دیگر نیز ضمیمه آپدیت زمستانی این بازی شده است. رویداد مذکور تا تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۴ دی ماه) برگزار می‌شود و در همان روز تانت جدید نیز از دسترس خارج می‌شود، از آنجا که تانت جدید به عنوان آیتم زمستانی و با حال‌و‌هوای کریسمس به بازی اضافه شده است.

در ادامه می‌توانید تانت جدید بازی For Honor را در ویدیو جدید تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی For Honor در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۱۷ (۱۶ بهمن ۹۵) برای Xbox One ،PS4 و  PC منتشر شد و در زومجی توانست نمره ۸ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

اگر از طرفداران فیلم‌های حماسی و جنگی مانند Troy یا ارباب حلقه‌های هستید و دوست دارید که با وارد شدن به میدان نبرد نتیجه جنگ را تغییر دهید، بازی For Honor می‌تواند یک گزینه عالی برای طرفداران این سبک محسوب شود. سیستم مبارزات واقع‌گرایانه و گرافیک خوب توانسته است مشکلات کوچک این بازی را پوشش دهد و یک روند منحصر‌به‌فرد را در دسترس کاربران‌اش قرار دهد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده