نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

خالق سری بازی Final Fantasy کار توسعه Terra Battle 3 را از بهار 2018 آغاز می‌کند

هیرونوبو ساکاگوچی، خالق مجموعه بازی‌های Final Fantasy اعلام کرد که کار توسعه بازی Terra Battle 3 را از بهار سال ۲۰۱۸ میلادی شروع خواهد کرد.

فرآیند توسعه‌ی بازی‌ها یک چرخه‌ی بی‌پایان است و هیرونوبو ساکاگوچی، خالق مجموعه بازی‌های Final Fantasy به خوبی از این موضوع آگاه است. امسال استودیوی شخصی او یعنی Mistwalker بازی Terra Battle 2 که دنباله‌ا‌ی بر بازی محبوب Terra Battle است را برای گوشی‌های موبایل منتشر کرد و یک بازی دیگر با نام Terra Wars را نیز معرفی کرد.

با این حال کار هیرونوبو ساکاگوچی تمام نشده است و زیرا او در جریان مصاحبه‌ی اخیر خود به مناسبت سال نو با وب‌سایت 4gamer خاطر نشان کرد که در بهار سال ۲۰۱۸ نه تنها کار ساخت بازی Terra Wars، بلکه توسعه‌ی بازی Terra Battle 3 را نیز آغاز خواهد کرد و در عین حال به پشتیبانی از بازی Terra Battle و بازی Terra Battle 2 ادامه خواهد داد.

ساکاگوچی همچنین گفت که استودیو Mistwalker در آغاز سال جدید میلادی به مکان جدیدی منتقل می‌شود که این امر به منظور تشویق او برای خلق بهترین آثار انجام می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازی Terra Battle 3 در دست نیست و احتمالا در آینده‌ی نزدیک اخبار بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده