نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

پیست های بیشتری از Gran Turismo Sport میزبان آب و هوای بارانی می‌شوند

کازونوری یامائوچی، خالق مجموعه بازی‌های گرن توریسمو اعلام کرد که در آینده پیست‌های بیشتری از بازی Gran Turismo Sport شرایط آب و هوای بارانی را ارائه خواهند کرد.

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره بازی Gran Turismo Sport در مهرماه امسال منتشر شد و هم توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و هم اینکه با استقبال خوب بازیکنان روبه‌رو شد. با این حال این بازی از زمان انتشار با کمبود شرایط بارانی و مرطوب در پیست‌ها مواجه بوده است که موجب شگفتی بازیکنان شده است. به استثنای پیست Northern Isle Speedway، در دیگر پیست‌های بازی آب‌وهوای بارانی قابل اجرا نیست و از این نظر بازی در مقایسه با دو رقیب خود یعنی بازی Forza Motorsport 7 و بازی Project Cars 2 عملکرد مطلوبی نداشته است. حال و طبق تازه‌ترین اخبار بازی، کازونوری یامائوچی، خالق مجموعه بازی‌های گرن توریسمو در مصاحبه‌ی اخیر خود با وب‌سایت جی‌تی پلَنت اعلام کرده است که این شرایط به‌زودی تغییر خواهد کرد.

کازونوری یامائوچی در این مصاحبه گفت که توسعه‌دهندگان برای اضافه کردن شرایط بارانی و مرطوب به پیست‌های بازی Gran Turismo Sport از طریق بروزرسانی‌های آتی مشغول به کار هستند. همچنین تمام اتومبیل‌های بازی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با شرایط بارانی سازگاری دارند و برف‌پاک‌کن‌های آنها در شرایط خاص فعال خواهند شد. وی در این‌باره اظهار داشت:

بله. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که شرایط بارانی و مرطوب را از طریق یک بروزرسانی به دیگر پیست‌های بازی اضافه کنیم. کلیه‌ی اتومبیل‌های بازی با آب‌وهوای بارانی سازگاری دارند و برف‌پاک‌کن‌های آنها کار می‌کند.

Gran Turismo Sport

یامائوچی همچنین به وب‌سایت جی‌تی پلنت گفت که بازیکنان نباید انتظار داشته باشند که کلیه‌ی پیست‌های بازی شرایط بارانی را دریافت کنند و در واقع این ویژگی شامل حال مسیرهایی که در مکان‌های خشک و بیابانی قرار گرفته‌اند یا مکان‌هایی که حداقل میزان بارش را دارند، نمی‌شود. او در این خصوص توضیح داد:

احتمالا آب‌وهوای بارانی در همه‌ی پیست‌ها در دسترس نخواهد بود. به‌عنوان مثال شما در Willow Springs به شرایط آب‌وهوایی نیازی ندارید و آب‌وهوای بارانی را در آن مشاهده نخواهید کرد.

بازی Gran Turismo Sport در تاریخ ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر) در امریکای شمالی و در تاریخ ۲۶ مهرماه (۱۸ اکتبر) در اروپا منتشر شد و در حال حاضر به صورت انحصاری در پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Gran Turismo Sport تمام تلاشش را کرده تا راه خود را از دیگر نسخه‌های این سری جدا کند و تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز ارائه دهد. اما تکیه بیش از حد این بازی به بخش آنلاینی که آن هم به صورت نه‌چندان کامل کار شده و بی‌توجهی به افرادی که دنبال یک بخش تک‌نفره پر محتوا هستند، ضربه بدی به ستون‌های اصلی بازی زده است. همچنین کمبود محتوا، تعداد کم ماشین‌ها و تعداد کم پیست‌ها، بیش از پیش ستون‌های بازی را متزلزل کرده و ارزش بازی را بسیار پایین آورده است.

 کسانی که همچنان بازی Gran Turismo 6 را در کنسول پلی استیشن 3 بازی می‌کنند نیز باید به فکر تهیه‌ی بازی Gran Turismo Sport باشند؛ زیرا تمام ویژگی‌های آنلاین این بازی در تاریخ نهم فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران (۲۸ مارس ۲۰۱۸) برای همیشه متوقف خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده