نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

تاریخ انتشار Red Dead Redemption 2 به‌وسیله خرده فروشی دانمارکی لو رفت

به‌تازگی یک خرده‌ فروشی دانمارکی به نام Coolshop تاریخ انتشار Red Dead Redemption 2، بازی جدید کمپانی راک‌استار را فاش کرد.

خرده‌فروشی دانمارکی Coolshop به‌تازگی نام Red Dead Redemption 2 را در لیست بازی‌های آینده‌اش قرار داده و تاریخ انتشار آن را ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) ذکر کرده است. چیزی که باعث شده تا تاریخ اعلام‌شده توسط این فروشگاه آنلاین اهمیت داشته باشد این است که قبلا هم تاریخ عرضه بازی Grand Theft Auto V پیش از اعلام رسمی به وسیله راک استار، از طریق همین خرده‌فروشی لو رفته بود.

Coolshop Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 ابتدا قرار بود در پاییز گذشته منتشر شود، اما راک‌استار اعلام کرد که برای رفع ایرادات جزیی بازی نیاز به زمان بیشتری دارد و آن را در بهار سال آینده عرضه خواهد کرد. تاریخ ۸ ژوئن هم که به وسیله Coolshop اعلام شده، انتشار بازی در اواخر بهار سال ۲۰۱۸ را تایید می‌کند. به هر حال برای کسب اطمینان از زمان عرضه Red Dead Redemption 2 روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان باید منتظر اعلام تاریخ رسمی از سوی راک‌استار باشیم. بی‌تردید منتظر ماندن برای یکی از مهم‌ترین و مورد انتظارترین بازی‌های نسل هشتم کار آسانی نیست.


منبع GameInformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده