نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

تاریخ شروع پخش سریال Krypton اعلام شد

شبکه سای‌فای سرانجام تاریخ شروع پخش فصل اول سریال کریپتون (Krypton) را تایید و تصویر جدیدی از این سریال را منتشر کرد.

سریال Krypton یک سریال جدید ابرقهرمانی است که با همکاری شبکه سای فای و کمپانی دی سی کامیکس در دست ساخت است. این سریال که پیش درآمدی بر داستان خاندان سوپرمن است، اتفاقات دو نسل پیش از نابودی سیاره کریپتون را نشان خواهد داد. سریال Krypton داستان سگ-ال، پدر جور-ال و پدربزرگ کل-ال (سوپرمن)، را روایت می‌کند که خاندان ال از جامعه طرد شده‌اند. سگ-ال، یک نابغه فنی و مکانیکی است که سعی می‌‌کند که دوباره نام خانوادگی ال را احیا کند تا بار دیگر از آن به نیکی یاد شود. او در پایین‌ترین طبقات اجتماعی سیاره کریپتون زندگی می‌کند و دارای یک عشق ممنوعه نیز است.

نام سگ-ال اشاره‌ای به نام جری سیگل، یکی از دو خالق شخصیت سوپرمن دارد. همچنین این سریال ارجاعاتی به کامیک کوتاه جهان کریپتون (The World of Krypton) که توسط جان برن نوشته شده و در سال ۱۹۸۰ منتشر شده است، خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل اول سریال Krypton تایید و اعلام شده است. طبق گفته شبکه سای‌فای، پخش هفتگی این سریال از تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۸ (۱ فروردین ۱۳۹۷) از این شبکه آغاز خواهد شد. علاوه بر این، شبکه سای‌فای تصویر جدیدی از سریال Krypton را نیز منتشر کرده که در این تصویر شخصیت وال-ال (Val-El) با بازی ایان مک‌الینی، پدربزرگ شخصیت سگ-ال حضور دارد و نسخه کودک شخصیت سگ-ال نیز در کنار والدینش قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Krypton

کامرون کاف، بازیگر گمنام و جوان بریتانیایی، ایفاگر نقش سگ-ال در سریال Krypton است. علاوه بر کاف، جورجینا کمپبل، ایان مک‌الینی، الیوت کووان، ارون پیر، شان سیپس، راسموس هاردیکر، والیس دی و آن اگبوم، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Krypton حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Krypton توسط دیوید اس گویر، نویسنده فیلم‌هایی چون بتمن آغاز می‌کند (Batman Begins) و مرد پولادین (Man of Steel)، نوشته و ساخته می‌شود. همچنین کالم مک‌کارتی، کارگردان فیلم Outcast، وظیفه کارگردانی قسمت آزمایشی (پایلوت) این سریال را بر عهده داشته است. فروردین امسال، شبکه سای‌فای اولین تریلر سریال Krypton را منتشر کرد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده