نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

توضیحات هیدئو کوجیما درباره روند ساخت بازی Death Stranding

هیدئو کوجیما، سازنده بازی موردانتظار Death Stranding، اخیرا اعلام کرده که روند ساخت این بازی با سرعت بالایی پیش می‌رود.

بدون شک یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های در دست ساخت فعلی، Death Stranding، ساخته جدید هیدیو کوجیما است. چندی پیش در جریان مراسم The Game Awards بود که جدید‌ترین تریلر این بازی منتشر شد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کوجیما اطلاعات جدید‌تری از این بازی به اشتراک گذاشته است.

این بازی‌ساز ژاپنی اخیرا مصاحبه‌ای با یک مجله ژاپنی داشته و در آن، اطلاعاتی از روند ساخت بازی خود ارائه کرده است. وی ابتدا به زمان تاسیس استودیوی جدیدش در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد و گفت که در آن زمان، در مجموع استودیو چهار عضو داشت. وی سپس اعلام کرد که اولین ماموریتش پس از تاسیس استودیو، پیدا کردن تکنولوژی‌های مدنظرش برای ساخت بازی جدید خود بود که به همین منظور هم وی سفری را به کشور‌های مختلف جهان داشت.

کوجیما همچنین همزمان روی ایده‌ها و سناریو‌های مختلفی برای بازی‌اش هم کار می‌کرد و در جریان E3 2016 هم وی برای اولین بار تیزری از بازی جدیدش منتشر کرد. این بازی‌ساز در مصاحبه اخیر خود همچنین اعلام کرده که ۲۰۱۷، سال بسیار شلوغی برایش بوده و وی همزمان روی موارد مختلفی کار می‌کرده که باعث شده‌اند فرصت کافی برای استراحت یا بازی کردن نداشته باشد. از این‌رو وی ۲۰۱۷ را سالی معرفی کرده که تمامی ۳۶۵ روز آن را مشغول کار کردن بوده است.

کوجیما اما در مهم‌ترین بخش از صحبت‌های خود، اعلام کرده که همه این تلاش‌ها باعث شده‌اند تا Death Stranding با سرعت بالایی ساخته شود. وی اشاره کرده که خیلی از بازی‌های بزرگ، حتی زمانی که مواردی مثل موتور بازی‌سازی یا دیگر موارد لازم هم از پیش تعیین شده، در یک فرایند چهار یا پنج ساله ساخته می‌شوند، اما Death Stranding سرعت ساخت بسیار بالایی دارد و تیم سازنده امیدوار است که در موعد مدنظرش، کار ساخت بازی را به پایان برساند. کوجیما همچنین اشاره کرده که سونی هم از این سرعت بالای ساخت بازی شگفت‌زده شده است. تنها مشکلی که تا به امروز برای روند توسعه این بازی پیش آمده، مربوط به اعتصاب اعضای انجمن بازیگران SAG AFTRA می‌شود که مشکلاتی برای روند توسعه بازی به‌وجود آورده بود.

کوجیما در بخش پایانی صحبت‌هایش هم اعلام کرده که برای سال ۲۰۱۸، یک معرفی بزرگ تدارک دیده که قطعا طرفداران را شگفت‌زده خواهد کرد.

نظر شما در مورد توضیحات کوجیما چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده