نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

تصویر جدیدی از فیلم Aquaman منتشر شد

به‌تازگی تصویری از جدیدترین اثر ابرقهرمانی جیمز وان یعنی فیلم آکوامن (Aquaman) منتشر شده که از مبارزه آرتور کری با دشمن اسرارآمیز و نامعلومی خبر می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در گزارشی جدید که توسط سایت خبری USA Today در فضای اینترنت و به صورت آنلاین پخش شده، به‌تازگی تصویری از جدیدترین و مورد انتظارترین اثر ابرقهرمانی کمپانی برادران وارنر و دنیای سینمایی دی سی یعنی فیلم Aquaman (آکوامن) منتشر شده است. همانطور که در این تصویر مشاهده می‌کنید، متوجه می‌شوید که سبک عکس و مکانی که در آن عکسبرداری شده دقیقا همان فضایی است که در اولین تصویر رسمی منتشر شده از این اثر مشاهده کرده بودیم. ما در این تصویر جدید شاهد این هستیم که آرتور کری‌ای که هنوز پادشاه آتلانتیس نشده (با بازی جیسون موموآ)، در حال مبارزه با دشمنی کاملا سیاه پوش، نامعلوم و اسرارآمیز است. به نظر شما با این مشخصات نصفه و نیمه‌ای که از دشمن مرموز آرتور کری مشخص است می‌توان اینگونه حدس زد که به احتمال خیلی زیاد او در حال مبارزه با بلک مانتا است؟

حال بیایید نگاهی به جدیدترین تصویر منتشر شده از فیلم آکوامن بیندازیم:

Aquaman

جیسون موموآ در نقش شخصیت اصلی فیلم یعنی آرتور کری (آکوامن) پادشاه آتلانتیس، امبر هرد در نقش ملکه مرا و همسر آرتور کری، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش در یک نقش نامشخص و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیش از فیلم Aquaman، شخصیت آکوامن در فیلم Justice League (لیگ عدالت) نیز حضور داشته که این فیلم در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان) اکران شده است. کارگردانی فیلم Aquaman بر عهده جیمز وان بوده و ویل بیل نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. پیتر سفران، زک اسنایدر، دبورا اسنایدر، جف جانز، جان برگ و راب کاوان، به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Aquaman حضور دارند.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.

نظر شما درباره این فیلم چیست؟ فکر می‌کنید شخصیت مقابل آرتور کری که در حال مبارزه با او است چه کسی می‌تواند باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده