// جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

بزرگترین آپدیت نسخه نهایی بازی PUBG منتشر شد

استودیو ‌Bluehole آپدیت جدید نسخه پی سی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را برای رفع ایرادات اخیر منتشر کرد.

هفته پیش شاهد عرضه نسخه نهایی PlayerUnknown's Battlegrounds بودیم؛ بازی بتل رویال و پرطرفدار استودیو بلوهول (Blueholeکه تنها با نسخه Early Access خود توانست موفقیت بزرگی کسب کند. نسخه نهایی PUBG ویژگی‌هایی همچون Killcam و 3D Replay را که طرفداران در انجمن‌ها خواستار آنها بودند، ضمیمه خود کرده است. دیروز سرور‌های این بازی به مدت ۲ ساعت از دسترس خارج شد و در حین آن سازندگان اولین و بزرگ‌ترین آپدیت نسخه نهایی پی‌سی آن را منتشر کردند.

پیش از انتشار جزئیات بروزرسانی جدید در صفحه استیم، سازندگان در مورد ایرادات اخیر پیرامون لگ‌های مکرر و موقعیت کاراکترها از کاربران عذرخواهی کردند. به نقل از سازندگان با ترکیب برخی از باگ‌های کوچک این ایراد بزرگ نمایان شد که رفع آن روند ساده‌ای نیز نداشته است.

سازندگان با انتشار آپدیت جدید اعلام کردند که این بروزرسانی ایرادات یاد شده را کاهش می‌دهد و در ادامه خاطرنشان کردند که همچنان در حال ادامه کار روی این موارد هستند تا در آینده به طور کامل این ایرادات را برطرف کنند.

PlayerUnknown’s Battlegrounds

در ادامه می‌توانید از جزئيات آپدیت جدید بازی PlayerUnknown's Battlegrounds باخبر شوید:

جهان

  • تغییر روند انتخاب نقشه به طور خودکار برای سازگاری با نقشه‌های Erangel و Miramar

بازپخش‌ها (Replays)

  • تنظیم سیستم ریپلی بازی، به شکلی بازیکنان بتوانند ویدیوی خود را ۳ دقیقه پس از مرگشان تماشا کنند. این سیستم کمک می‌کند که موقعیت حریف پس از مرگ کاراکتر شناسایی نشود

رفع ایرادات

  • رفع ایراد عدم نمایش برخی از ساختمان‌ها و اشیا در نقشه Miramar
  • کاهش ایراد خروج از بازی و انتقال یافتن به لابی پس از تماشا کردن Replay
  • برطرف شدن ایرادی که به کاربران اجازه نمی‌داد که ‌BP کسب کنند. سازندگان خاطرنشان کردند که برنامه‌ای برای جبران این مورد در نظر خواهند گرفت
  • رفع ایراد مرگ کاربران پس از سقوط از ارتفاعات
  • رفع ایراد مربوط به عبور نکردن گلوله‌ها از دو طرف برخی از دیوار‌های حصاری و نرده‌ها (فَنس‌ها)

در  خبر‌های دیگر، نسخه ایکس باکس وان بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds توانست تنها در ۴۸ ساعت، ۱ میلیون کاربر را به خود جذب کند. برای اطلاع بیشتر از خبر‌های پیشین بازی PUBG می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده