// جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

رویداد جدیدی برای بازی Diablo III برگزار خواهد شد

کمپانی بلیزارد اعلام کرد که به مناسبت سالگرد بازی Diablo 3 رویدادی با نام Darkening of Tristram به‌زودی برای این بازی برگزار می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد (Blizzard) به مناسبت سالگرد بازی Diablo III رویداد جدیدی با نام Darkening of Tristram برای آن در نظر گرفته است که در تاریخ ۱۱ دی ماه (۱ ژانویه ۲۰۱۸) شروع می‌شود و به مدت یک ماه برگزار می‌شود. رویداد Darkening of Tristram کاربران را در نقشه Sanctuary رها می‌کند تا به تجربه حالت Adventure Mode بروند و به حل رمز و راز‌ها و نبرد با دشمنان بپردازند. پس از برملا کردن راز‌های آن شما به پورتالی دست پیدا می‌کنید که به گذشته Tristram راه پیدا می‌کند. این فرآیند شما را با محتوا و محیطی روبرو می‌کند که پیش‌تر در نسخه‌های قبلی Diablo دیده شده است. در واقع این محتوا قصد دارد خاطرات نسخه‌های گذشته را برای طرفداران زنده کند و حتی با المان‌های قدیمی همچون جلو‌های Retro شما را در دنیای این بازی اکشن و نقش‌آفرینی رها کند.

Diablo 3

رویداد جدید بازی Diablo 3 همچنین برای کسانی که آن را به اتمام برسانند، جوایزی در نظر گرفته است که شامل دست‌آورد‌ها (Achivments)، افکت‌ها، تصاویر، حیوانات و غیره می‌شود. بازی Diablo III در ماه مه سال ۲۰۱۲ میلادی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، پی سی منتشر شد و از زمان عرضه‌اش تا به امروز کمپانی بلیزارد با محتوای گوناگون همچون رویداد‌ها، کلاس‌ها و بسته‌های گسترش دهنده به پشتیبانی از این بازی ادامه داده است. در ماه ژوئن، Blizzard با انتشار بسته Rise of the Necromancer برای این بازی، کلاس نکرومنسر را به همراه برخی آیتم‌های ظاهری در دسترس کاربران قرار داد.

در مطلبی دیگر در زومجی می‌توانید به مناسبت ۲۰ سالگی مجموعه Diablo نگاهی به تاریخچه آن بیاندازید. برای اطلاع از خبر‌های پیشین، می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Diablo III به زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده