// جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Ace Attorney: Spirit of Justice

بازی اندروید و آیفون Ace Attorney: Spirit of Justice جدیدترین نسخه از مجموعه Ace Attorney است که توسط بخش موبایل کپکام برای موبایل عرضه شده است.

اگر از هواداران بازی‌های کمپانی کپکام (Capcom، سازنده و ناشر بازی Phoenix Wright - Ace Attorney: Spirit of Justice) روی کنسول‌های نینتندو باشید، حتما نام سری Ace Attorney را شنیده‌اید؛ مجموعه‌ای که تا به حال چندین نسخه از آن روانه بازار شده است و حال، به لطف راه‌‌اندازی بخش موبایل کپکام شاهد عرضه شدن بازی‌های بیشتری از مجموعه‌های کپکام برای پلتفرم موبایل هستیم و در همین راستا، مدتی پیش جدیدترین نسخه از سری Ace Attorney با نام Ace Attorney: Spirit of Justice برای گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها روانه بازار شد؛ بازی‌ای که در سال ۲۰۱۶ برای نینتندو 3DS عرضه شده بود. سری Ace Attorney مجموعه بازی‌هایی هستند که دارای نسخه‌های اصلی و فرعی متفاوتی‌اند و داستان‌شان، حول دادستان و وکیل‌های مختلفی روایت می‌شود. در این میان نسخه‌های Phonix Wright روایتگر داستان وکیلی به نام فونیکس رایت است که در هر نسخه درگیر ماجراهای مختلفی می‌شود.

بازی موبایل Ace Attorney: Spirit of Justice

Spirit of Justice در پنج اپیزود، داستانی زیبا و درگیر کننده را روایت می‌کند

بازی اندروید و آیفون Ace Attorney: Spirit of Justice شما را برای باری دیگر در نقش فونیکس رایت قرار می‌دهد که برای دیدن یکی از دوستان خود وارد سرزمین مذهبی Khura’in شده است. او در این راه با شخصی به نام آلبی اورگید، راهنمای سفر فونیکس رایت، آشنا می‌شود و از آن‌جایی که آلبی یک راهب مکان مقدس است، در نشان دادن شهر به فونیکس کمک می‌کند. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که آلبی به اتهام یک قتل دستگیر و وارد دادگاه می‌شود و حال، فونیکس رایت باتجربه وظیفه دارد به‌عنوان وکیل آلبی از وی حمایت و او را تبرئه کند. همانند سایر بازی‌های این مجموعه، شما با یک اثر اپیزودیک روبه‌رو هستید و در جریان پنج اپیزود مختلف پرونده‌هایی را حل خواهید کرد که همگی به یکدیگر مربوط هستند و در راستای یک هدف قرار گرفته‌اند. هر پرونده‌ گره‌ای از معمای اصلی بازی باز خواهد کرد تا اینکه در آخرین قسمت جواب تمام اتفاقات بازی را پیدا کنید. از نظر گیم‌پلی همانند سایر بازی‌های اپیزودیک، دیالوگ محور بودن و انتخاب‌های شما در طول بازی، مهم‌ترین بخش گیم‌پلی بازی است.

از آن‌جایی که با یک اثر دیالوگ محور طرف هستیم، انتخاب‌های شما در طول بازی، روی روند کلی تاثیرگذار خواهد بود

از آن‌جایی که در نقش یک وکیل بازی می‌کنید، در طول دفاعیه خود مدام باید سرنخ‌های پیدا شده را در کنار هم قرار دهید و راه‌حل درست را انتخاب کنید. برای مثال در گوشه و کنار بازی فونیکس رایت به تصمیم قاضی یا دادستان اعتراض می‌کند و حال گزینه‌های مختلفی روبه‌روی شما قرار می‌گیرد. در این مواقع می‌بایست درست‌ترین گزینه را انتخاب کنید و روند بازی را پیش ببرید. اگر در نهایت بازنده شوید، به اول اپیزودی که در آن قرار گرفته‌اید، بازخواهید گشت. جدای از گیم‌پلی بازی موبایل Ace Attorney: Spirit of Justice که همانند نسخه اصلی جذابیت خود را حفظ کرده است، طراحی و میان‌پرده‌های انیمه‌ای بازی نیز همچنان جذاب هستند و اگر عشق انیمه و آثار شرقی نیز باشید، از بازی اندروید و آیفون Ace Attorney: Spirit of Justice لذت بیشتری خواهید برد. همچنین طراحی شخصیت‌ها و دنیای بازی نیز به صورت سه‌بعدی انجام گرفته است؛ این در حالی است که نسخه‌های اولیه بازی صرفا از گرافیک‌های متفاوت نظیر گرافیک و طراحی‌های پیکسلی و هشت بیتی پشتیبانی می‌کردند.

بازی موبایل Ace Attorney: Spirit of Justice

در آخر اگر به دنبال یک بازی کارآگاهی و اپیزودیک با داستانی زیبا و درگیر کننده روی گوشی‌های موبایل و تبلت خود هستید، بازی Ace Attorney: Spirit of Justice بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در انتها این نکته را نیز بگویم که سری Ace Attorney برگرفته از یک رمان به همین نام است که توسط خود کپکام نوشته شده است.

   

دانلود بازی اندروید و آیفون Ace Attorney: Spirit of Justice


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده