// پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

هدایای ارزشمند در رویداد کریسمس بازی World of Warcraft

کمپانی Blizzard در حین برگزاری رویداد Feast of Winter Veil اعلام کرد که هدایایی ارزشمند در دنیای بازی World of Warcraft در دسترس قرار گرفته است.

چندی پیش در جریان اخبار بازی خواندیم که بازی World of Warcraft میزبان رویداد کریسمس و سال نو شده است. در جریان این رویداد آیتم‌ها و محتویات جذابی در اختیار کاربران قرار گرفته است که کاربران با توجه به نژاد خود و با مراجعه به Greatfather Winter در Orgrimmar یا Ironforge از این آیتم‌ها بهره‌مند می‌شوند.

در جریان رویداد Feast of Winter Veil به کاربران این شانس داده می‌شود که به ۶ آیتم‌ که در قالب هدیه در بازی گنجانده شده است دست پیدا کنند. آیتم‌های یاد شده شامل Gently Shaken Gift ،Festive Gift ،Winter Veil Gift ،Carefully Wrapped Present ،Gaily Wrapped Present و Ticking Present می‌شود. از میان هدایای ارزشمند این رویداد می‌توان به Gently Shaken Gift اشاره کرد که به کاربران دو آیتم Hearthstation و Toy Weapon Set را تقدیم می‌کند.

اگر در Alliance حضور دارید باید بدانید که شمشیر و سپری چوبی در بازی قرار گرفته است که با نشان همان الاینس قابل یافت است. در آن سو در Horde، تبر و سپری چوبی نیز در این منطقه وجود دارد. همچنین جوراب‌های پشمی نیز در کنار هدایای رویداد سال گذشته در دنیای این بازی یعنی Azeroth در دسترس است.

کاربران می‌توانند با هر یک از کاراکتر‌های بازی WoW، برای به دست آوردن آیتم‌های جدید به محیط بازی وارد شوند، اما گفتنی است که این رویداد تنها تا ۱ ژانویه (۱۱ دی‌ماه) برگزار می‌شود.

در خبر‌های دیگر، بسته گسترش دهنده Battle of Azeroth در حال ساخت قرار دارد و به نقل از سازندگان قرار است به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین محتویات برای بازی WoW منتشر شود. برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین، می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی World of Warcraft در زومجی مراجعه کنید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده