// پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۸

گیم پلی جدیدی از بازی Fe منتشر شد

گیم پلی جدیدی از بازی Fe منتشر شده است که یکی از سازندگان در حین تجربه بازی جنبه های مختلف آن را معرفی می کند.

کمپانی Electronic Arts (الکترونیک آرتز) در کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2016 موسوم به رویداد EA Play، از برنامه EA Originals با هدف حمایت از بازی‌سازان مستقل رونمایی و اولین اثری که قرار است تحت آن منتشر شود، یعنی بازی Fe، محصول استودیو Zoink Games را معرفی کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، گیم‌پلی جدیدی از این بازی منتشر شده که هوگو بیل، یکی از کارگردانان خلاق آن همزمان با انجام بازی، توضیحاتی در مورد ویژگی‌های مختلف ارائه می‌کند.

در این ویدیو برخی از اعمالی که برای کاوش و آزاد کردن محیط‌های جدید در جهان بازی Fe می‌توانید انجام دهید به نمایش در می‌آیند. این محیط‌ها و حیوانات آن توسط موجوداتی به نام Silent Ones مورد حمله قرار گرفته‌اند. Fe که موجودی روباه‌ مانند است می‌تواند با آواز خواندن برای دیگر موجودات و اشیا، کمک آن‌ها و در نتیجه توانایی‌های بیشتر دریافت کند. برای مثال با آواز خواندن می‌توانید یک گل را به سکو پرتاب تبدیل کنید.

در تازه‌ترین گیم‌پلی بازی Fe، هوگو بیل با پرنده‌ای ارتباط بر‌قرار می‌کند که مکان ماده منفجره‌ را به او نشان می‌دهد. با استفاده از این آیتم می‌توانید موجودات را از بند‌هایی که به‌واسطه Silent Ones ایجاد شده‌اند، آزاد کنید. هوگو بیل از این طریق گوزن غول پیکری را آزاد می‌کند. پس از این بخش برای به دست آوردن توانایی جدید لازم است با این موجود ارتباط ایجاد کند که چندان کار آسانی نیست. ویدیو گیم‌ پلی جدید بازی Fe را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

تاریخ دقیق انتشار بازی Fe همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، با این حال این بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده