نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر گیم‌ پلی جدید بازی Dead Dozen منتشر شد

استودیو Fntastic یک تریلر و تصاویر جدیدی را از بازی ترسناک و اکشن Dead Dozen منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Fntastic تصاویر و تریلر گیم‌پلی جدیدی را از بازی Dead Dozen منتشر ساخت که دو جناح مختلف بازی را به تصویر می‌کشد. بازی Dead Dozen یک اثر شوتر ترسناک و چندنفره است که در آن بازیکنان به دو گروه مختلف تقسیم می‌شوند و برای بقا تلاش می‌کنند. در یک جناح بازماندگان و در جناح دیگر غول رهبر وجود دارد که هدف آن کشتن یا آلوده کردن همه‌ی بازیکنان است. بازماندگان نیز در صورت از میان بردن غول‌ها یا زنده ماندن تا پایان زمان تعیین‌شده پیروز خواهند شد.

در تریلر گیم‌پلی جدید هر دو جناح قابل بازی به نمایش در می‌آید. غول لیدر می‌تواند جریان رقابت را تغییر داده و به آلوده کرده بازماندگان اقدام کند و به این ترتیب آنها را به گروه خود ملحق کند. در این میان بازماندگان نیز باید برای به دست آوردن اسلحه تلاش کنند و با بنا کردن موانع استراتژیک، با این دشمنان هیولا مانند مقابله کنند و بر آنها چیره شوند.

در حالی که هنوز تاریخ انتشار بازی Dead Dozen مشخص نیست اما شما می‌توانید از حالا نسخه‌های First Infected Edition و Limited Supreme Edition را پیش‌خرید کنید که نسخه آلفا و نسخه بتای بازی را به همراه پوسته‌های منحصربه‌فرد در اختیار می‌گذارد. همچنین نسخه Limited Supreme Edition یک رتبه‌بندی پرمیوم انجمن، نام مستعار شما در یکی از مکان‌های بازی، یک تصویر زمینه‌ی دیجیتالی و دعوت به گروه Discord سازندگان را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

نسخه آلفا بازی Dead Dozen در تاریخ بیست و هشتم دی‌ماه (۱۸ ژانویه) برای پی‌ سی در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی و تصاویر بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات | تماشا در وب‌سایت یوتیوب

Dead Dozen

Dead Dozen


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده