// پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

مشکلات نسخه نینتندو سوییچ بازی RiME همچنان حل نشده است

استودیو Tantalus Media که وظیفه توسعه نسخه نینتندو سوییچ بازی RiME را بر عهده داشته، اعلام کرده است که همچنان در حال بررسی مشکلات این بازی است و برای رفع آنها با چالش‌های فراوانی روبه‌رو است.

چندی پیش و به طور مشخص در تاریخ ۲۳ آبان، بازی مستقل و تحسین‌شده RiME برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر شد، اما به دلیل مشکلات فراوان این بازی روی کنسول سوییچ با واکنش منفی منتقدان و کاربران این کنسول روبه‌رو شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Tantalus Media که وظیفه توسعه نسخه نینتندو سوییچ بازی RiME را بر عهده داشته، اعلام کرده است که اعضای آن همچنان با چالش‌های فراوانی روبه‌رو هستند و مشخص نیست تا چه زمانی می‌توانند با انجام بروزرسانی، مشکلات اساسی این نسخه از بازی را رفع کنند.

داستان بازی RiME در مورد پسری است که خودش را در یک جزیره پیدا می‌کند و حال باید با گشتن محیط این جزیره مرموز، متوجه دلیل بودنش در آنجا شود. این بازی در سبک ماجراجویی و پازل است که توسط استودیو Tequila Works ساخته شده و در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌ سی در دسترس قرار دارد. اما مشکلات اساسی نسخه نینتندو سوییچ این بازی به‌شدت به گیم‌پلی و حل معما‌ها و پازل‌ها ضربه وارد کرده و به همین دلیل، تجربه این نسخه از بازی تا زمان رفع مشکلات آن، به بازیکنان توصیه نمی‌شود. از جمله مشکلات این نسخه نینتندو سوییچ بازی RiME می‌توان به افت نرخ فریم، رزولوشن ناپایدار، باگ‌های فراوان و کامل نشدن برخی از پازل‌ها اشاره کرد.

هنوز تاریخ انتشار آپدیت برای رفع مشکلات نسخه نینتندو سوییچ بازی RiME اعلام نشده است، اما استودیو Tantalus Media اعلام کرده است که همچنان در حال بررسی مشکلات بازی و چگونگی رفع آنها است و تا ماه آینده میلادی اخبار تکمیلی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده