// پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

نسخه دمو بازی Freedom Planet 2 به همراه تریلری جدید آپدیت شد

استودیو Galaxy Trail با انتشار تریلری جدید از گیم پلی بازی Freedom Planet 2، نسخه دموی آن را بروزرسانی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو گلکسی‌تریل (GalaxyTrail) تریلری از پروژه دوبعدی و پلتفرمر خود یعنی بازی Freedom Planet 2 منتشر کرد که گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد. این پروژه، نسخه دوم بازی محبوب و موفق Freedom Planet (منتشر شده در سال ۲۰۱۴) است که در ساخت آن از سری بازی‌های سونیک الهام گرفته شده است.

روند بازی طوری پیش می‌رود که کاربران هدایت کاراکتر‌های سرعتی خود را در بازی بر عهده می‌گیرند و با جمع‌آوری جم‌ها به نبرد با باس‌های غول‌پیکر و مکانیکی می‌روند. با توجه به تریلر جدید، بازی Freedom Planet 2 نسبت به نسخه پیشین جلوه‌های زیبا‌تری دارد و از مراحل متنوع‌تری برخوردار است؛ طوری که شاهد موشک‌سواری کاراکتر‌ها در بازی هستیم و پس از آن شخصیت‌های دوست‌‌داشتنی این بازی را در  زمین بیسبال می‌بینیم.

گویا سلاح‌های شخصیت‌های این بازی نیز از ویژگی‌های جالبی برخوردار است که می‌تواند تجربه متفاوتی برای طرفداران این سبک به ارمغان بیاورد. در این میان، شاهد سلاح چند‌کاره‌ای هستیم که می‌تواند دشمنان را بی‌حرکت کند و با شلیک یخ دشمنان را از میان بردارد. همچنین این سلاح می‌تواند ستون‌هایی را ایجاد کند و شما را به سطوح مرتفع‌تر ببرد.

بخش کمپین و کاراکتر‌های بازی Freedom Planet 2 به طور کامل صداگذاری شده است و همچنین شاهد سیستمی در بازی هستیم که در اواسط بازی به کاربران اجازه می‌دهد که درجه سختی آن را تغییر دهند. از این ویژگی می‌توان برای گذراندن قسمت‌های دشوار استفاده کرد.

علاوه بر ویدیوی جدید، سازندگان همچنین نسخه آپدیت‌شده دموی این بازی را منتشر کرده‌اند که شامل قابلیت‌های جدید برای کاراکتر‌ها، بهبود گرافیکی و رفع ایرادات می‌شود. نسخه دموی این بازی را هم‌اکنون می‌توانید از صفحه استیم بازی بازی Freedom Planet 2 دانلود کنید و یک مرحله کامل را با ۴ کاراکتر مختلف بازی تجربه کنید.

سازندگان هنوز از تاریخ انتشار بازی Freedom Planet 2 رونمایی نکرده‌اند. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده